سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ دی ۱۳۹۴ در ۲:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب
طی حکمی از سوی محمد خزاعی ؛

شرف‌الدین مشاور دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد

sharafedin

محمدرضا شرف‌الدین، تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل سابق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و طی حکمی از سوی محمد خزاعی به سمت مشاور دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.

به گزارش سوره سینما ، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر متن حکم محمدرضا شرف‌الدین را به این شرح منتشر کرد:

«هنرمند ارجمند/ جناب آقای محمدرضا شرف‌الدین

با سلام و تحیت؛

نظر به تجربه، تعهد و توانمندی، شما را به سمت مشاور دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منصوب می‌نمایم.

امیدوارم در پرتو همدلی، تعامل و مشارکت جنابعالی و همه دغدغه‌مندان حوزه فرهنگ و هنر بتوانیم در زمینه فرهنگ ‌وهنر اسلامی و انقلابی در چارچوب اصول و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبردهای فرهنگی بسیج مستضعفین شرایط و ظرفیت‌های هدفمند و جریان‌سازی را فراهم آوریم.»

شایان ذکر است، محمدرضا شرف‌الدین متولد ۱۳۳۷ اصفهان، فارغ‌التحصیل عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی از سال ۱۳۶۴ کار در سینما را آغاز کرد و بیش از سه دهه از چهره‌های فعال و موثر در این عرصه بوده است. در کارنامه شرف‌الدین حرفه جلوه‌های ویژه درخشان‌تر است.  شرف‌الدین تهیه‌کننده سینما و استاد دانشگاه از پایه‌گذاران اصلی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بوده که بیش از یک دهه مدیرعاملی این مجموعه سینمایی را نیز عهده‌دار بوده است.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>