سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۱:۱۴ ق.ظ چاپ مطلب
میری در برنامه «هفت»:

«حوض نقاشی» یادآور طعم شیرین کودکی است

hoze-naghashi

کارگردان فیلم سینمایی «حوض نقاشی» در برنامه زنده «هفت» درباره ویژگی‌های این فیلم صحبت کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «حوض نقاشی» در برنامه زنده «هفت» درباره ویژگی‌های این فیلم صحبت کرد.

سوره سینما- مازیار میری جمعه شب ۲۵ اسفندماه با حضور در برنامه «هفت» درباره فیلم «حوض نقاشی» صحبت کرد. میری درباره شرایط تولید این فیلم عنوان کرد: من از طرف منوچهر محمدی دعوت به کار شدم که با هم یک عاشقانه بسازیم. «حوض نقاشی» لازمه این روزهای ایران است چون در شرایطی که هستیم داریم از دوست داشتن‌ها و عاشقانه زیستن ها دور می شویم، هر کس که می خواهد تشکیل زندگی بدهد و زندگی عاشقانه ای را دنبال کند باید  «حوض نقاشی» را ببیند. این فیلم قرار است طعم شیرین کودکی را به ما برگرداند. در واقع طعم گذشته نه چندان دور ما در این کار مطرح می شود که عادت کرده ایم به آن رجوع نکنیم بنابراین لازم دیدم که این فیلم ساخته شود.

میری افزود: به این دلیل که به دنبال سخت ترین نوع عاشقانه هم بودیم افراد کم توان ذهنی را برای روایت قصه برگزیدیم. بازیگران نیز از همان ابتدای مطرح شدن ایده انتخاب و با ما همراه شدند. «حوض نقاشی» مزه اولین عشق زندگی را به آدم می دهد.

وی درباره مسایل پزشکی که درباره این فیلم از زمان جشنواره مطرح شده است گفت: می خواهم اطمینان بدهم که همه گروه از لحظه نگارش با مشاوران و پزشکان همکاری کردیم و حتی آتوسا قلمفرسایی برای طراحی صحنه فیلم به خانه این افراد سر زد. بنابراین این مساله درست نبود که در داوری نصف فیلم را به دلیل مسایل پزشکی کنار بگذارند اما چون داوری امری سلیقه ای است نه من و نه تهیه کننده هیچ اعتراضی به داوری ها نداریم.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی منوچهر محمدی محصول حوزه هنری در سال ۹۱ است. شهاب حسینی، نگار جواهریان، فرشته صدرعرفایی، سیانک احصایی و … بازیگران این فیلم هستند. «حوض نقاشی» سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس و سیمرغ آرای تماشاگران را به دست آورد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>