سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ دی ۱۳۹۴ در ۴:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب

ساخت موسیقی «رگ خواب» نعمت‌الله به سهراب پورناظری رسید

Sohrab-PourNazeri

حمید نعمت‌الله که مشغول ساخت چهارمین اثر بلند سینمایی خود «رگ خواب» است، برای سومین بار با سهراب پورناظری همکاری می‌کند.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله در حال حاضر در پایتخت حوالی خیابان سمیه مشغول به فیلمبرداری هستند که تا به این لحظه ۳۵ درصد از فیلمبرداری چهارمین فیلم بلند سینمایی این کارگردان انجام شده است.

آخرین ساخته سعید نعمت الله فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» بود که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر مورد توجه اصحاب رسانه  نیز قرار گرفت.

بر پایه این گزارش سهراب پورناظری آهنگساز جوان که پیش از این در «آرایش غلیظ» با این کارگردان همکاری داشته است قرار است آهنگسازی «رگ خواب» را بر عهده بگیرد.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون حمید رضا آذرنگ، الهام کردا، کوروش تهامی و لیلا حاتمی ایفای نقش می‌کنند که در این بین حاتمی برای دومین بار قرار است با حمید نعت الله همکاری داشته باشد او پیش از این در «بی پولی» مقابل دوربین این کارگردان بازی کرده بود.

داستان این فیلم درباره اضمحلال یک زن است و به نظر می‌رسد نعمت‌الله قصد دارد فضای متفاوتی را در این فیلم تجربه کند.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>