سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب

پوستر انیمیشن سینمایی «ناسور» با طرح شخصیت «اخنس» رونمایی شد

nasoor

پوستر انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند با طرحی از مینا ایمانی نژاد در آستانه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی انیمیشن سینمایی «ناسور»، پوستر انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند توسط مینا نژادایمانی با طرحی از شخصیت «اخنس» که در روز عاشورا انتخاب اشتباهی می کند، رونمایی شد.

آخرین مراحل ساخت موسیقی فیلم «ناسور» به آهنگسازی فرید سعادتمند به پایان رسیده و وارد مرحله اصلاح رنگ شده است.

در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی «ناسور» چنین آمده است: ناسور روایتی ست از حماسه عاشورا که با محوریت انتخاب وقایع این حادثه عظیم را به تصویر می کشد و به عبارت دیگر ناسور راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است.

poster-nasoor

فیلم سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه کنندگی مشترک محمد حسین قاسمی و داریوش دالوند تهیه و تولید شده است.

کیانوش دالوند و مهدی تراب بیگی از نویسندگان انیمیشن سینمایی «ناسور» هستند که این فیلمنامه بر اساس طرحی از مهدی پیرزادی و محمدرضا یارمحمدی نوشته شده است.

همچنین آرش دولت آبادی تدوین، فرزاد دالوند کارگردان هنری، حمید عابدی طراح صحنه و فضاسازی، سارا بهنامی و حمید آروان مت پینت، شهرام دیناروند مدلسازی و متریال کاراکتر، موسی ناصرپور و سیامک پورنعمت کاراکتر ست آپ، مجتبی معظمی گودرزی سرپرست تیم متحرک سازی، کوروش دالوند کارگردان فنی و سرپرست جلوه های ویژه، حمید ساکی سرپرست فنی موشن کپچر، حمیدرضا آشتیانی پور مدیر دوبلاژ، حمیدرضا صالحی دستیار کارگردان و برنامه ریز، محدثه مهدی مدیر تولید، بهزاد هاشمی جانشین تولید، پریسا ساسانی مدیر روابط عمومی و علی زادمهر مدیر تبلیغات از دیگر عوامل انیمیشن سینمایی «ناسور» هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>