سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۴ در ۳:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

نسخه نهایی «عادت نمی‌کنیم» راهی جشنواره شد+ جدیدترین تصویر

adat-nemikonim

«عادت نمی‌کنیم» از جمله فیلم‌هایی بود که برای ارائه فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره، نسخه نهایی آن به دبیرخانه ارائه شد. اما در هفته جاری، این فیلم با اعمال اصلاحات مجددا به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» ساخته ابراهیم ابراهمیان، از جمله فیلم‌هایی بود که در مدت زمان تعیین شده برای ارائه فیلم‌های متقاضی حضور در جشنواره، نسخه نهایی آن به دبیرخانه ارائه شد. اما در هفته جاری، این فیلم با اعمال اصلاحات مجددا به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

با توجه به اصلاحیات وارد شده به دومین ساخته ابراهیمیان، تدوین مجدد توسط ژینوس پدرام و ابراهیمیان صورت گرفت و با صداگذاری مجدد، این فیلم آماده نمایش در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.
ابراهیم ابراهمیان که در جشنواره سی و دوم فیلم فجر با «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» در بخش نگاه نو حضور داشت، در سی و چهارمین دوره این فستیوال با فیلم پر ستاره  «عادت نمی‌کنیم» در بخش سودای سیمرغ، با ۲۱ فیلم دیگر به رقابت می‌پردازد.
فیلمنامه این اثر به صورت مشترک توسط سارا سلطانی و ابراهیمیان به نگارش درآمده و پیمان جعفری و شهرام اخلاص پور تهیه‌کنندگان آن هستند.
adat-nemikonim
محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ از دیگر بازیگران نقش اصلی این فیلم هستند. پانته آ پناهی ها، شیرین یزدان بخش، حدیث میر امینی، نقی سیف جمالی و رویا حسینی بازی در نقش های دیگر فیلم را بر عهده داشتنه اند.
در خلاصه داستان «عادت نمی کنیم» آمده است: وقتی همه چی خوبه و خوشه زندگی کردن هنر نیست.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>