سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ بهمن ۱۳۹۴ در ۳:۳۶ ب.ظ چاپ مطلب

رونمایی از پوستر فیلم جدید استیون اسپیلبرگ/ «غول بزرگ دوست داشتنی» میهمان سینماها خواهد شد

BFG

کمپانی دیزنی که اخیرا یک همکاری بزرگ را با استیون اسپیلبرگ آغاز کرده از پوستر جدیدترین اثر این کارگردان سرشناس رونمایی کرد.

به گزارش سوره سینما، استیون اسپیلبرگ کارگردان مشهور سینمای جهان که سال ۲۰۱۵ با «پل جاسوس ها» به سینماهای جهان آمده بود، امسال با فیلم «غول بزرگ دوست داشتنی» میهمان سینماها خواهد بود. کارگردان فیلم های «فهرست شیندلر» و «نجات سرباز رایان» که سال گذشته با «پل جاسوس‌ها» دوباره سراغ کارهای سیاسی مورد علاقه‌اش رفته بود در یک تغییر ژانر محسوس فیلم بعدیش را در ژانر کودک و با همکاری دیزنی اکران می کند.

«غول بزرگ دوست داشتنی» از روی کتابی به همین نام نوشته نویسنده مشهور بریتانیایی رولد دال ساخته خواهد شد و در آن چهره هایی چون رابی بارنهیل، مارک رایلنس، پنه لوپه ویلتون، ربکا هال و… ایفای نقش می کنند. از این میان مارک رایلنس در «پل جاسوس‌ها» هم حضور داشته و به خاطر آن نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد هم شده است.

ساخته جدید استیون اسپیلبرگ توسط کمپانی دیزنی تهیه شده و بودجه ای معادل ۱۳۰ میلیون دلار دارد. این فیلم قرار است روز ۱ جولای ۲۰۱۶ اکران جهانی خودش را آغاز کند.

منبع: تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>