سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ بهمن ۱۳۹۴ در ۱:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب

جدیدترین عکس‌ها از «سیانور» بهروز شعیبى

siyanor

فیلم «سیانور» دومین ساخته سینمایی بهروز شعیبی این روزها در آخرین مراحل فنی قرار دارد و به زودی تحویل دفتر جشنواره فجر خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، فیلم «سیانور» به تهیه کنندگی محمود رضوی که یک فیلم تاریخی محسوب می شود و از آثار بحث برانگیز سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر نیز است در بخش سودای سیمرغ جشنواره رونمایی می شود.

سیانور یک عاشقانه پلیسی است که محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در دهه ۵۰ به تصویر کشیده می شود.

این روزها در برخی رسانه‌ها خلاصه داستان‌های متفاوتی از این فیلم منتشر می‌شود و این مساله به موضوع بحث برانگیزی تبدیل شده ولی دست اندرکاران فیلم هر آنچه که تا کنون درباره داستان این فیلم در رسانه ها منتشر شده است، گمانه زنی دانسته و مورد تایید قرار نمی‌دهند.

و اما در خلاصه داستان تایید شده «سیانور» آمده است: پایان یک سکوت طولانی! امیر و هما پس از مدتی یکدیگر را می یابند در حالیکه یک انتخاب بیشتر ندارند، سیانور یا زندگی! و آنها زندگی را انتخاب می کنند.

مهدی هاشمی، هانیه توسلی، حامد کمیلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی و آتیلا پسیانی از بازیگران این فیلم هستند.

siyanor1

فیلم «سیانور» تنها فیلم جشنواره فجر است که به صورت نگاتیو فیلمبرداری شده و مدیریت فیلمبرداری آن برعهده علیرضا برازنده است.

یکی از ویژگی های این اثر طراحی صحنه و لباس و گریم است که تلاش شده منطبق بر فضای دهه ۵۰ باشد.

همچنین این فیلم با وجود اینکه یک اثر تاریخی و پر بازیگر محسوب می شود با هزینه شخصی تولید شده است و هیچ ارگان دولتی در ساخت آن سهیم نبوده است.

منیع: فیلم نیوز دیلی


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>