سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ بهمن ۱۳۹۴ در ۳:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

جزئیات مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد

barzegar fajr

کارگردان مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معتقد است در مراسم افتتاحیه امسال بیشتر به اصل موضوعات پرداخته خواهد شد و سعی شده حاشیه ای وجود نداشته باشد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، مجید برزگر گفت: افتتاحیه بر روی سن گردان و دکور بزرگ با حضور سه مجری در تالار وحدت اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه بخش عمده در افتتاحیه خواهیم داشت افزود: در ابتدای مراسم سخنرانی حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و محمد حیدری دبیر سی و و چهارمین جشنواره فیلم فجر به عنوان میزبانان این مراسم را خواهیم داشت و بعد از آن جوایز بخش تبلیغات سینمای ایران با معرفی نامزدها و اهدا سیمرغ بلورین به برندگان بهترین پوستر، عکس، تیزر و آنونس داده خواهد شد.

کارگردان مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: برای بخش سوم، یعنی برگزاری بزرگداشت ها طراحی ویژه ای داریم و هنرمندان به نحوی متفاوت در این بخش حضور می یابند و ویدئوهایی نیز برای هر یک از چهار هنرمند شناخته شده که نمایش داده می شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر این بخش موسیقی هم در افتتاحیه جشنواره خواهیم داشت و سعی می کنیم برنامه در دو ساعت تمام شود.

برزگر عنوان کرد: امسال یکی از مسائل جدی ما تلاقی مراسم افتتاحیه با جشنواره تئاتر فجر بود زیرا تالار وحدت تا آخرین ساعات روز شنبه در اختیار گروه بزرگ تئاتری کشور آلمان است و ما می توانیم سالن را از ساعات پایانی شب شنبه در اختیار داشته باشیم. امیدوارم من و همکارانم با تلاش شبانه روزی بتوانیم در یک روز باقی مانده افتتاحیه را به خوبی اجرا کنیم.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>