سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ بهمن ۱۳۹۴ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز آماده‌سازی «پردیس ملت» برای کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر

mellat-mozafari

آماده‌سازی پردیس سینمایی ملت برای کاخ مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آغاز و کانال رسمی این مجموعه راه‌اندازی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، در فاصله دو روز مانده به آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی و سینمایی کشور، آماده‌سازی پردیس ملت برای میزبانی علاقمندان در کاخ مردمی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر از عصر جمعه آغاز شده است.

همچنین کانال رسمی تلگرامی کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر به آدرس http://telegtam.me/mellatcinema آغاز به کار کرده است و در ایام جشنواره، حضور هنرمندان و سینماگران در پردیس ملت و حال و هوای کاخ مردمی جشنواره و فرش قرمزها را منعکس می‌کند.

بر اساس این گزارش، پردیس ملت در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۰ و ۱۱ بهمن) تعطیل خواهد بود. و از دوشنبه (۱۲ بهمن) اکران فیلم‌های جشنواره فجر و برگزاری مراسم‌های فرش قرمز با فیلم «پل خواب» به کارگردانی اکتای براهنی رسما آغاز خواهد شد.

کانال رسمی کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر از طریق آدرس: http://telegtam.me/mellatcinema و یا @mellatcinema در دسترس عموم است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>