سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۰:۵۰ ق.ظ چاپ مطلب

آپارات تنها حامی ویدیویی جشنواره فیلم فجر / کمپین مردمی به یاد خسرو شکیبایی

aparat-fajr

برنامه های متنوعی توسط آپارات برای جشنواره تولید خواهد شد که در کانال جشنواره فیلم فجر قرار خواهد گرفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی آپارات، جشنواره فیلم فجر مهمترین رویداد سینمایی در ایران بوده و به همین خاطر، اطلاع از حواشی و اخبار این جشنواره همواره برای هنرمندان و علاقه مندان به فیلم و سینما، بسیار حایز اهمیت است.

امسال این جشنواره با همکاری آپارات قرار است پوشش کامل ویدیویی از حواشی و برنامه های جشنواره را روی کانال مخصوص این جشنواره در سایت آپارات داشته باشد.

همچنین برنامه های متنوعی توسط آپارات برای جشنواره تولید خواهد شد که در کانال جشنواره فیلم فجر قرار خواهد گرفت.

کافه آپارات برنامه ای است که اختصاصی توسط آپارات در کاخ جشنواره تولید خواهد شد و روزانه مصاحبه های جذابی با هنرمندان و دست اندرکاران جشنواره خواهد داشت. احسان کرمی اجرای این برنامه ویدیویی را به عهده خواهد داشت.

آپارات همچنین برنامه دیگری تحت عنوان فرش قرمز را برای اولین بار به جشنواره خواهد برد که هومن گامنو عهده دار این برنامه شده است. او با زبانی طنز و اجرایی خاص به جشنواره می آید.

از دیگر برنامه هایی که آپارات برای جشنواره در نظر گرفته است، پوشش روزانه ویدیویی اخبار و رویدادهای جشنواره خواهد بود.

کمپین مردمی به یاد خسرو شکیبایی نیز برای مشارکت هرچه بیشتر مردم و علاقه مندان به فیلم و سینما نیز کار خود را آغاز کرده است و مردم با ارسال آثار خود در این کمپین شرکت خواهند کرد.

شما می توانید ویدیو معرفی آثار جشنواره را نیز از طریق کانال فیلم فجر در آپارات www.aparat.com/fajrfilm دنبال کنید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>