سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ فروردین ۱۳۹۲ در ۹:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب
مدیریت سینما در سال جدید/

عبدالوهاب: کم‌کاری برخی سینمایی‌ها از اراده‌شان خارج است

abdolvahab

محسن عبدالوهاب کارگردان سینما دلیل کم‌کاری برخی فیلمسازان را ناامنی در همه بخش‌های سینما دانست و ابراز امیدواری کرد سال جدید سال پرکاری برای فیلمسازان مستعد باشد.

محسن عبدالوهاب کارگردان سینما دلیل کم‌کاری برخی فیلمسازان را ناامنی در همه بخش‌های سینما دانست و ابراز امیدواری کرد سال جدید سال پرکاری برای فیلمسازان مستعد باشد.

محسن عبدالوهاب کارگردان سینما درباره شرایط کم‌کاری‌اش و آرزوهایی که برای سینما در سال ۹۲ دارد به سوره سینما گفت: در جشنواره سی و یکم فیلم‌های زیادی ندیدم و نمی‌توانم راجع به آن صحبت دقیقی داشته باشم.

کارگردان «لطفا مزاحم نشوید» افزود: مسائل کلی سینما در سال جدید بستگی به تغییرات مدیریتی و انتخابات دارد. شخصا برای تولید فیلم جدید باید ببینم چه پیش می‌آید. من کلا کم‌کار هستم. برخی سعادت این را دارند که در سال یک فیلم بسازند. اما کم‌کاری چهره‌هایی که قبلا حضور بیشتری در سینما داشته‌اند به دلیل ناامنی در بخش‌های مختلف سینماست.

وی ادامه داد: ناامنی در مدیریت، بازگشت سرمایه، تولید و فروش فیلم در سال ۹۱ مشخصا مشهود بود. این مسائل، سرمایه‌گذاری و بازگشت سرمایه را به خطر می‌اندازد. تولید را پایین می‌آورد و کارگردانان تبعا شرایط فیلم ساختن را از دست می‌دهند. این کم‌کاری وابسته به اراده فیلمساز نیست.

عبدالوهاب در ادامه ضمن آرزوی سلامتی و بهتر شدن اوضاع اقتصادی سینما عنوان کرد: امیدوارم در سال ۹۲ همه دوستان و هر کس که توان و استعداد فیلمسازی دارد بتواند با امنیت خاطر فیلمش را بسازد و وضع سینما بهتر شود. سالن‌ها با رونق بیشتر و اقبال مردم رو به رو شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>