سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ فروردین ۱۳۹۲ در ۹:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب
فیلمبرداری در فرانسه، ژاپن، هند و آمریکا/

شمقدری برای ساخت فیلم سینمایی «سهراب سپهری» ابراز علاقه کرد

sohrab-sepehri

علی قوی‌تن از ادامه تحقیقات و نگارش فیلم جدید خود درباره زندگی سهراب سپهری و شروع تولید این فیلم از اواخر خرداد ماه سال ۹۲ خبر داد.

علی قوی‌تن از ادامه تحقیقات و نگارش فیلم جدید خود درباره زندگی سهراب سپهری و شروع تولید این فیلم از اواخر خرداد ماه  سال ۹۲ خبر داد.

علی قوی‌تن کارگردان، درباره فعالیت جدید خود در سال ۹۲ به سوره سینما گفت: از اواخر سال ۹۱ تحقیق و پژوهش را برای ساخت فیلم سینمایی بر اساس مستندات زندگی سهراب سپهری شاعر سرشناس، شروع کردیم که همچنان ادامه دارد.  نگارش طرح فیلمنامه همزمان با این مرحله ادامه دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده تا اواخر اردیبهشت ماه فیلمنامه به یک چارچوب سینمایی خواهد رسید و برای اخذ پروانه ساخت به تهیه کنندگی خودم اقدام خواهیم کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «سرود تولد» افزود: در این فیلم قرار است نگاهی به روند زندگی این شاعر بزرگ از کودکی تا مرگ داشته باشیم. سهراب سپهری به ژاپن، هند، فرانسه و آمریکا سفر کرده که احتمالا فیلمبرداری این فیلم در این چند کشور نیز انجام شود. به لحاظ تولیدی و محتوایی این فیلم فیلمی سنگین است که امیدواریم بتوانیم تا از اواخر خرداد پیش تولید و تولید آن را شروع کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی «پرواز بادبادک‌ها» ادامه داد: مدتی پیش آقای شمقدری رییس سازمان سینمایی نسبت به ساخت این فیلم ابراز علاقه کرد و احتمالا حمایت و مشارکتی از سوی سازمان سینمایی اتفاق بیفتد اما در حال حاضر به صورت مستقل کار را پیش می‌بریم. زمانی که فیلمنامه آماده شود متناسب با شخصیت ها از بازیگران سرشناس برای بازی در این فیلم دعوت می‌کنیم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>