سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ بهمن ۱۳۹۴ در ۲:۵۸ ب.ظ چاپ مطلب

یادداشت مدیر سابق شبکه یک سیما درباره فیلم سینمایی «بادیگارد»

badigard

مدیرسابق شبکه اول سیما نوشت: کاش داوران عزیز کمی دقیق تر به این فیلم نگاه می کردن و با قرار دادن آن در فهرست کاندیداهای بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه حق این فیلم شاخص و برجسته رو بجا میاوردن.

به گزارش سوره سینما، مهدی فرجی مدیر سابق شبکه یک سیما در یادداشتی درباره فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که در جشنواره فجر امسال از طرف دولت اعتدال بایکوت شد، نوشت:

بدون تردید فیلم بادیگارد در جشنواره فیلم فجر امسال یکی از فیلم های دیدنی، جذاب و بامحتوایی در خور تقدیر بود. حاتمی کیا در خلق قهرمان و الگوی قابل ستایش برای جوانان همواره موفق بوده. با دیدن این فیلم تماشاگر احساس غرور و از تماشای آن لذت می بره. کاش داوران عزیز کمی دقیق تر به این فیلم نگاه می کردن و با قرار دادن آن در فهرست کاندیداهای بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه حق این فیلم شاخص و برجسته رو بجا میاوردن.

این روزها در مجامع مختلف هنری به ویژه بین تماشاگران علاقمند سینما به رای داوران در مورد فیلم «بادیگارد» با دیده تردید نگاه می کنن و عواملی بجز تشخیص حرفه ای رو در عدم انتخاب این فیلم مؤثر می دونن البته امیدوارم این قضاوت غلط باشه و داوران عزیز که در سلامت و صلاحیت حرفه ای اونها تردیدی وجود نداره تنها به ملاکهای هنری توجه کرده باشند هرچند که تشخیص اونها با نظر انبوه تماشاگران و کارشناسان هنری سینمای ایران همسو نباشد.

faraji bodygard


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>