سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۰:۰۵ ق.ظ چاپ مطلب

پاسخ بازیگر «بادیگارد» به حاشیه‌سازی رسانه‌ها در مورد ناراحتی حاتمی‌کیا

badigard4

بابک حمیدیان درباره سوءبرداشت پیش آمده پیرامون فیلم سینمایی «بادیگارد» توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سوره سینما، بابک حمیدیان بازیگر سینما در خصوص سوءبرداشت پیش آمده در خصوص فیلم سینمایی «بادیگارد» گفت: برخی از خبرنگاران از صحبت‌هایم در خصوص «بادیگارد» تیتری زدند که «حمیدیان از تدوین کار راضی نیست». با وجود اینکه گفته بودم «اگر بخواهم در خصوص این اثر صحبت کنم، دوست دارم از تدوینش بگویم». اما شیطنت‌های برخی از خبرنگاران حاتمی‌کیا را آزرده خاطر کرد.

وی در ادامه در مورد دریافت جایزه ویژه هنرمندان اظهار داشت: همیشه از طرف منتقدان روی خوش دیدم و این توجهات بار مسئولیتم را دو چندان می‌کند. همچنان قدردان قلم‌زنان و نویسندگان سینما هستم و این‌ها هستند که به من هویت می‌دهند. امیدوارم در همین جایگاه کوچکی که هستم پاک بمانم و با آبرو زندگی کنم.
حمیدیان در ادامه در مورد اینکه چرا تولید آثار دفاع مقدسی کمرنگ شده تصریح کرد: در خصوص این سوال مسئولان باید پاسخ دهند. چون من خودم وسیله‌ام اما باز هم می‌توان امید به نسلی داشت که «ایستاده در غبار» را می‌سازد و مهر سکوتی به لب‌های کسانی می‌زند که این گونه سینمایی را دوست ندارند. من این فضاها را دوست دارم و امیدوارم روزی «ایستاده در غبار ۲» را بازی کنم.
وی در مورد جاده پرتلاطم بازیگری عنوان کرد: جاده حرفه من نفس‌گیر شده و پر از نمایش‌‌های بیهوده و افرادی که تنها به اسم بازیگر هستند. بازیگری از نسلی چون عزت‌اله انتظامی،‌ علی نصیریان، پرویز پرستویی، مرحوم خسرو شکیبایی و رضا کیانیان به ما رسیده و این چیزی که امروز شاهد آن هستیم دیگر رنگ و بوی آن دوران را ندارد و مدتی است که سعی کردم، از این فضا دور باشم تا یاد بگیرم و بزرگ شوم و در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشم.
این بازیگر در ادامه صحبت‌هایش در خصوص تولید آثاری با موضوع مسائل منطقه‌ای بیان کرد: تولیدات مسائل منطقه‌ای واقعیت مغفول مانده‌ای است که امروزه از نگاه فیلمسازان دور مانده و این امنیتی که ما امروز در کشورمان داریم، مرهون تلاش افرادی است که در مرزهای کشورمان آرامش و آسایش‌شان را دادند تا ما در امنیت باشیم و این موضوع مسائل منطقه‌ای، موضوعی به شدت سینمایی است که باید در دستور تولید قرار گیرد.
در پایان حمیدیان در مورد این سوال که دوست دارد جای کدام شهید ایفای نقش کند، خاطرنشان کرد: من هرگز تعیین‌کننده نبودم و هرگز ذره‌ای از جایگاه شهید اصغر وصالی را برای خودم اشغال نکردم و جایگاه بعدی را هم تعیین کننده نخواهم بود. بگذارید حس‌های خودم برای خودم بماند تا زمانی که در موقعیتش قرار می‌گیرم، بتوانم به درستی دینم را ادا کنم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>