سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۹ ق.ظ چاپ مطلب

کیومرث پوراحمد سریال تاریخی با محوریت «آب» می‌سازد

kiyomars-porahmad

تهیه‌کننده «مختارنامه» از همکاری با کیومرث پوراحمد برای ساخت یک سریال تاریخی در سال آینده خبر داد.

به گزارش سوره سینما، محمود فلاح تهیه کننده سریال مختارنامه اعلام کرد: متن یک سریال تاریخی با عنوان «آب» توسط خانم گوران و چندین نویسنده دیگر در حال نگارش است و فکر می‌کنم سال آینده بتوانیم تولید این کار را آغاز کنیم. این مجموعه تاریخی قرار است به کارگردانی آقای کیومرث پوراحمد ساخته شود اما هنوز شبکه‌ای که قرار است آن‌را پخش کند مشخص نیست. سریال «آب» درباره تاریخچه آب از زمان قاجار تا حال حاضر است و امیدوارم کار جذابی از آب دربیاید.

وی اظهار کرد: آقای پوراحمد این روزها به شدت در حال تلاش است که بتواند در سال جدید سریال «آب» را کلید بزند تا به‌زودی آماده پخش شود.

فلاح در پایان از تهیه‌کنندگی یک سریال خانوادگی برای شبکه دو سیما خبر داد.

او گفت: یک سریال دیگر برای شبکه دو سیما دارم که آن هم در مرحله نگارش است. این مجموعه که هنوز نامی برایش انتخاب نشده در ۳۰ الی ۳۵ قسمت توسط مهرداد غفارزاده در حال نگارش است که توسط خودش کارگردانی خواهد شد. این مجموعه قصه خانوادگی دارد و درباره‌ی بچه‌های کانون و روایت زندگی آن‌هاست و به نوعی مسیر اصلاح شدن این بچه‌ها را نشان می‌دهد. امیدوارم این مجموعه هم در سال جدید کلید بخورد.

منبع: ایسنا


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>