سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ فروردین ۱۳۹۲ در ۱:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب
فیلم تازه کلاهداری/

تدوین «شاباش» از نیمه گذشت

n00041291-b

تدوین فیلم سینمایی «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری و تهیه‌کنندگی حسن حبیبی خلیفه لو از نیمه گذشت.

تدوین فیلم سینمایی «شاباش» به کارگردانی حامد کلاهداری و تهیه‌کنندگی حسن حبیبی خلیفه لو از نیمه گذشت.

حامد کلاهداری کارگردان فیلم سینمایی «شاباش» که اواخر سال ۹۱فیلمبرداری آن به اتمام رسید، درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: تقریبا همزمان با فیلمبرداری تدوین این فیلم توسط امیرشیبان خاقانی شروع شده بود، که در حال حاضر حدود ۷۰ درصد تدوین این فیلم انجام شده است.

 وی ادامه داد: با صداگذار در حال مذاکره هستیم که به زودی صداگذاری فیلم را شروع کنیم. آهنگساز فیلم هنوز مشخص نشده است. به محض اتمام مراحل فنی فیلم را برای دریافت پروانه نمایش ارائه می‌دهیم تا بتوانیم هرچه زودتر شرایط اکران عمومی آن را فراهم کنیم. با پخش‌کننده نیز صحبت‌های ابتدایی انجام شده است.

«شاباش» با مضمونی اجتماعی- کمدی داستان زندگی حاج احمد عباچی را روایت می کند که پول پیش خانه‌اش را در عروسی خواهرزاده اش شاباش می‌دهد. در این فیلم اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، رضا رویگری، روح‌الله کمانی، مرجانه گلچین، نیما گرانی، سارا خوئینی‌ها، الیزابت امینی، زهره حمیدی، کامران فیوضات و… به ایفای نقش می‌پردازند.

حامد کلاهداری ساخت فیلم‌های سینمایی «شکلات داغ» و «پایان‌نامه» را در کارنامه کارگردانی خود دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>