سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ اسفند ۱۳۹۴ در ۹:۵۲ ق.ظ چاپ مطلب

چرا سریال «عالیجناب» همزمان با انتخابات توزیع نشد؟

alijenab

قریبیان سیستم کاری خود برای ساخت «عالیجناب» را سینمایی می داند و معتقد است که این سریال، یک فیلم سینمایی بلند است که در قسمت های ۵۰ دقیقه ای پخش خواهد شد

به گزارش سوره سینما، آذر ماه امسال که تصویربرداری سریال «عالیجناب» به اتمام رسید، مسعود ردایی تهیه‌کننده سریال زمان توزیع آن را در روزهای نزدیک به انتخابات مجلس اعلام کرد. اما با پشت سر گذاشتن این ایام، خبری از انتشار «عالیجناب» نشد. در ارتباط با عدم پخش این سریال سام قریبیان به آی سینما می‌گوید که «عالیجناب» در مرحله تدوین است و سال آینده وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

قریبیان این سریال را بعد از فیلم سینمایی «۳۶۰درجه» جلوی دوربین برد و از بازیگران شناخته شده ای برای بازی در «عالیجناب» استفاده کرد. در این سریال سعید آقاخانی، امیر آقایی، بابک حمیدیان، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، ، حسین سلیمانی ، آزاده صمدی، میثم عبدی ، سام قریبیان، احسان کرمی ، پریوش نظریه، ، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی و حسین یاری به ایفای نقش پرداختند.

اما سام قریبیان کارگردان این سریال درباره میزان آمادگی این سریال به آی سینما می گوید: «من هیچ وقت درباره زمان پخش این سریال صحبتی به میان نیاوردم و آقای ردایی تهیه کننده این سریال گفته هایی را مطرح کردند. اعلام تاریخ دقیق انتشار «عالیجناب» به عهده تهیه کننده است و ایشان هر وقت بخواهند این سریال را وارد شبکه نمایش خانگی می کنند. اما این سریال هم اکنون در مرحله تدوین است و ما در حال تدوین قسمت چهارم این سریال هستیم و بعد از پشت سر گذاشتن این مرحله وارد مرحله ویژوال افکت و صداگذاری خواهد شد. با توجه به وسواس هایی که بنده در تدوین و مسائل فنی دارم، به نظر می رسد که تدوین این سریال  تا پایان سال به اتمام برسد و مراحل ویژوال افکت و صداگذاری هم به بعد از تعطیلات نوروزی موکول شود.»

قریبیان سیستم کاری خود برای ساخت «عالیجناب» را سینمایی می داند و معتقد است که این سریال، یک فیلم سینمایی بلند است که در قسمت های ۵۰ دقیقه ای پخش خواهد شد: «من «عالیجناب» را یک سریال برای شبکه نمایش خانگی نمی بینم، بلکه من آن را یک فیلم سینمایی بلند می دانم که هر قسمت آن ۵۰ دقیقه به طول می کشد. همیشه با استانداردهای سینمایی کار می‌کنم و این سریال را هم با توجه به همین استاندارد ساختم.»

منبع: آی سینما


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>