سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب

چرا «احسان علیخانی» بازیگر نشد؟

ehsan-alikhani

در برنامه پنجشنبه شب «سه ستاره» آرش ظلی پور از سیروس مقدم خواست که برای اولین درباره سریال «نرگس» افشاگری کند. آن موضوع هم این بود که گویا در زمان پیش تولید سریال «نرگس» مقدم از احسان علیخانی خواسته بود که به عنوان بازیگر در کارش حضور داشته باشد و ایفای نقش احسان را برعهده بگیرد.

به گزارش سوره سینما، پنج شنبه نوبت معرفی کاندیداهای مجموعه های نمایشی برگزیده در سال ۹۴ بود. سیروس مقدم یکی از میهمانان «سه ستاره» بود که برای کارگردانی «پایتخت ۴» و «میکاییل» به عنوان کاندیدا پا به این مراسم گذاشته بود.

علیخانی از او پرسید که چرا «پایتخت۵» را برای نوروز امسال نساختید که این کارگردان در پاسخ به چند دلیل اشاره کرد یکی فیلمنامه و قصه جدید دیگری درخواست مدیران فرهنگی و آورده خوبی که باید برای این قضیه داشته باشند. او همچنین درباره سریال جدیدش به نام «سنگ پا» گفت:«صحبت‌هایی شده که این سریال را برای ماه مبارک رمضان آماده کنیم. محسن تنابنده و خشایار الوند مشغول نگارش فیلمنامه هستند.»

پس از پخش آیتمی آرش ظلی پور از سیروس مقدم خواست که برای اولین درباره سریال «نرگس» افشاگری کند. آن موضوع هم این بود که گویا در زمان پیش تولید سریال «نرگس» مقدم از احسان علیخانی خواسته بود که به عنوان بازیگر در کارش حضور داشته باشد و ایفای نقش احسان را برعهده بگیرد. علیخانی که از یادآوری این خاطره شوکه شده بود گفت:« یادم می‌آید آن موقع مجری برنامه «صبح آمد» بودم و خودم دوست داشتم که در کار آقای مقدم بازی کنم اما آقای پورمحمدی در آن زمان به من اجازه ندادند که برنامه «صبح آمد» را ترک کنم.»

مقدم در ادامه حرف او گفت: «حتی آن زمان ما خواستیم یکی دیگر جای آقای علیخانی در آن برنامه بگذارند تا ایشان بتواند همراه ما باشد اما آقای پورمحمدی اجازه نداد. ما می‌خواستیم که اتفاقی مشابه شهاب حسینی در «پلیس جوان» برای احسان علیخانی رخ بدهد اما نشد. من معتقدم او بسیار جذاب و کاریزماتیک است و می‌توانست در بازیگری موفق باشد.» علیخانی در تکمیل حرفهای این کارگردان گفت: «آقای مقدم که واقعاً به من لطف دارند اما من باید از آقای پورمحمدی تشکر کنم که در آن زمان این اجازه را به من ندادند چون الان بعد از سالها می‌دانم که من این کاره نیستم.»

منبع: خبرآنلاین


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>