سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ فروردین ۱۳۹۲ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
ناگفته‌های مقدم و خمسه/

کارگردان و بازیگر «پایتخت ۲» مهمان سوره سینما شدند

khamseh-moghadam

سیروس مقدم کارگردان مجموعه پربیننده «پایتخت ۲» و علیرضا خمسه بازیگر این مجموعه به پرسش‌های خبرنگار سوره سینما درباره این مجموعه پاسخ دادند.

سیروس مقدم کارگردان مجموعه پربیننده «پایتخت ۲» و علیرضا خمسه بازیگر این مجموعه به پرسش‌های خبرنگار سوره سینما درباره این مجموعه پاسخ دادند.

سوره سینما- مجموعه «پایتخت ۲» محبوب ترین مجموعه نوروزی ۹۲ بود، سیروس مقدم که در یک دهه اخیر یکی از پرکارترین و موفق ترین مجموعه سازان تلویزیون بوده و آثارش بسیاری از مردم را پای شبکه های تلویزیون نشانده در پخته ترین مجموعه اش تسلط تکنیکی و مهارتش در روایت قصه ای سرگرم کننده و جذاب را نشان داد. او از معدود کارگردانانی است که توانسته بر بستر موفقیت مجموعه قبلی اش بنایی استوار و قابل اطمینان بسازد. روزهای نخستین سال نو با حلاوت ماجراهای نقی معمولی و خانواده‌اش شیرین تر شد. 

علیرضا خمسه کمدین محبوبی که با بازی در نقش دشوار عمو پنجعلی در «پایتخت» بخش دیگری از توانایی اش را نشان داده بود در «پایتخت ۲» هم حضوری موثر داشت، در نقشی مکمل که می توانست زیر سایه نقش‌های اصلی فراموش شود، قدرت بازیگری اش را نشان داد و این را ثابت کرد که قادر است در دهه پنجم عمرش کارنامه ای متفاوت با سال های دور داشته باشد. سیروس مقدم و علیرضا خمسه در گفتگویی مفصل که هفته آینده در سایت سوره سینما منتشر می شود درباره روند تولید این مجموعه و روزهای همکاری صحبت کردند.

نخستین روزهای هفته آینده مشروح این گفتگو را در سایت سوره سینما بخوانید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>