سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۰:۳۹ ق.ظ چاپ مطلب

شهرام شکوهی هم بازیگر شد

shahram-shokoohi

«رویا» عنوان فیلم ۱۵ دقیقه‌ای است که شهرام شکوهی، خواننده کشورمان در آن حضور دارد.

به گزارش سوره سینما، حمیدرضا ازوجی کارگردان فیلم ۱۵ دقیقه‌ای «رویا» در خصوص جزئیات این کار؛ بیان کرد: «رویا» عنوان فیلم ۱۵ دقیقه‌ای است که شهرام شکوهی، خواننده کشورمان در آن حضور دارد.

وی تصریح کرد: «رویا» روایت دختری با معلولیت جسمی است که با مادر خود زندگی می‌کند. او در رویای خود عاشق خواننده‌ای معروف می‌شود و … .

ازوجی اظهار داشت: قطعه «خیال کن» با صدای شهرام شکوهی به صورت مستند داستانی در یکی از کنسرت‌های او ضبط شده و در فیلم به کار رفته است. این قطعه را شکوهی برای دختر معلول اجرا می‌کند.

کارگردان «رویا» عنوان کرد: قصد داریم این فیلم ۱۵ دقیقه‌ای را در جشنواره‌های داخلی و خارجی و اکران در سینمای هنر و تجربه شرکت دهیم.

حمیدرضا ازوجی تأکید کرد: شخصیت‌های «رویا» دارای اسم نیستند و اغلب کار بدون دیالوگ فیلمبرداری شده است.

وی گفت: هم اکنون در مرحله تدوین فیلم هستیم. در ابتدا داستان فیلم را بر اساس طرحی که به صورت نمایشنامه بود، خواندم و سیامک احمدی بازنویسی آن را انجام داد. البته زمان فیلمبرداری هم تغییرات نهایی اعمال شد. لازم به ذکر است که شکوهی هنگامی که از داستان کار مطلع شد، علاقه‌مند بود تا کمکی به قشر معلول کند، به همین دلیل پذیرفت تا در فیلم بازی کند.

وی در پایان گفت: هم اکنون در حال نگارش فیلمنامه کاری بلند هستیم که شهرام شکوهی بار دیگر در آن حضور خواهد داشت.

عوامل این فیلم کوتاه سینمایی به شرح زیر است:

کارگردان: حمیدرضا ازوجی، تهیه‌کننده: علی جوانی، مجری طرح: مهدی شادی‌زاده، طراح گریم: محمد قومی، مدیر تصویربرداری: اسماعیل آقاجانی، صدابردار: علی ذوالفقاری، بازیگران: سهی بانو ذوالقدر، ملیکا بکایی و با حضور شهرام شکوهی، عکاس: محمد غزازانی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس و مشاور کارگردانی: سهی بانو ذوالقدر، مدیر تولید: سیامک باحجب، نویسنده: مریم عراقی، بازنویسی فیلمنامه: سیامک احمدی، دستیار کارگردان: علی غیاثوند، برنامه‌ریز: مجتبی عراقی، دستیاران فیلمبرداری: امیرحسین سید اشرفی – مهدی اسدی، دستیاران گریم: امیر صفادل – الهام جعفری، حمل و نقل: علی پارسا – علی شاکری – رضا خالقی، دستیار تهیه: جواد جوانی، دستیار صحنه: قاسم مربی.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>