سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ فروردین ۱۳۹۵ در ۶:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

امتیازهای اعضای «باشگاه هواداران» برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر

shadmehr-rastin

شادمهر راستین اعلام کرد اعضای باشگاه هواداران جشنواره جهانی فیلم فجر باید حتما برای ورود به پردیس چارسو کارت عضویت خود را پیش از آغاز جشنواره دریافت کنند.

به گزارش سوره سینما ،شادمهر راستین مدیر «باشگاه هواداران» جشنواره جهانی فیلم فجر در گفت‌ وگو با ستاد خبری گفت: برای تمام افرادی که از طریق سایت، فرم ثبت نام باشگاه هواداران را پر کرده‌اند و یا فرم‌های ثبت ‌نامشان را به نمایندگان باشگاه تحویل داده‌اند٬ ایمیل ارسال شده است. کسانی که ایمیل تایید ثبت نام را دریافت نکرده‌اند٬ می‌توانند مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی٬ تحصیلات و شماره تلفن همراه خود را مجددا برای ایمیل fansclubfajr@gmail.com ارسال کنند.

او افزود: برای این افراد کد رزرو روزانه بلیت‌های جشنواره مخصوص اعضای باشگاه هواداران با تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصد صادر می‌شود و اعضای باشگاه پس از ورود به سایت سینماتیکت و وارد کردن کد رزرو می‌توانند بر اساس ظرفیت موجود بلیت بخرند. قیمت بلیت‌ها و ظرفیت سالن‌های نمایش هر فیلم پس از اعلام برنامه‌های جشنواره مشخص و اعلام می‌شود. سامانه خرید بلیت «باشگاه هواداران» برای رزرو بلیت‌ها از ۲۴ ساعت قبل باز می‌شود.

راستین در ادامه گفت: برای حضور در کاخ جشنواره و استفاده از برنامه‌های جشنواره داشتن کارت عضویت باشگاه با بارکد فردی و بلیت‌های رزرو شده الزامی است. کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند و بلیت خریده‌اند٬ می‌توانند برای دریافت کارت هواداران که فقط به وسیله آن می‌توانند وارد پردیس چارسو شوند٬ روز یکم اردیبشهت ماه به پردیس چارسو مراجعه کنند.

مدیر «باشگاه هواداران» جشنواره جهانی فجر عنوان کرد: قرار است در طول سال و حتی برای جشنواره سال بعد نیز بر اساس درخواست‌ها و علاقه‌مندی‌های اعضای باشگاه٬ برنامه‌هایی برای آنها داشته باشیم که این برنامه‌ها برای اعضایی که هم ثبت نام کرده‌اند و هم در این دوره فعال بوده‌اند و در برنامه‌های جشنواره حضور داشته‌اند٬ تدارک دیده خواهد شد.

او ادامه داد: به اعضای فعال باشگاه کارت ثابت عکس‌دار داده می‌شود تا در طول سال بتوانند از سایر برنامه‌های باشگاه هواداران همچون کارگاه‌ها و نمایش ویژه فیلم‌ها استفاده کنند.

سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میرکریمی از اول تا ششم اردیبهشت ماه امسال در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود. برای اطلاع از اخبار این رویداد به سایت جشنواره با نشانی www.fajriff.com مراجعه کنید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>