سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ فروردین ۱۳۹۵ در ۹:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب

ساخت «سنگ پا» منتفی شد/ مقدم «علی‌البدل» را برای رمضان می‌سازد

siroos-moghadam-1

ساخت سریال «سنگ پا» به کارگردانی سیروس مقدم منتفی شده و سریال «علی‌البدل» جایگزین این سریال برای ایام ماه مبارک رمضان شبکه یک شده است.

به گزارش سوره سینما، از مدتی قبل در رسانه‌ها خبرهایی حاکی از ساخت سریال «سنگ پا» توسط سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری اعلام شده بود.

اما سازندگان بنا به دلایلی ساخت این سریال را منتفی دانستند و سریال «علی‌البدل» که مقدم بعد از «پایتخت ۴» وعده ساخت آن را داده بود، قرار است سریال ماه رمضان شبکه یک سیما شود.

این سریال بزودی کلید می‌خورد همچنین گروه تولید در حال لوکیشن‌‌سازی و دکورسازی برای این سریال حوالی روستایی اطراف استان همدان هستند.

بازیگران «علی‌البدل» که تا به حال حضورشان در این پروژه قطعی شده است، عبارتند از: مهدی هاشمی، مهدی فخیم‌زاده، گوهر خیراندیش، سحر قریشی، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، هادی کاظمی، محمود جعفری، حسین محب‌اهری، فروغ قجابگلی و محسن تنابنده. ضمن اینکه در حین تولید سریال نیز بازیگرانی به فراخور قصه به داستان اضافه خواهند شد.

«علی‌البدل» قصه طنز، متفاوت و خاصی خواهد داشت.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: محسن تنابنده سرپرست نویسندگان، خشایار الوند نویسنده، حسن وارسته مشاور، فرشاد گل‌سفیدی مدیر تصویربرداری، افسر نجات‌ایمانی طراح صحنه و لباس، مجید اسکندری طراح گریم، امیر پرتوزاده مدیر صدابرداری و … اشاره کرد.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>