سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در ۱۰:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب

تلویزیون آمادگی خود را برای ساخت سریال سلمان فارسی اعلام کرد

poormohamadi

معاون سیمای سازمان صدا و سیمای کشور درباره ساخت سریال سلمان فارسی اعلام کرد: فیلم‌نامه این سریال نوشته شده و آماده اجرایی شدن است و در صورت تمایل می‌توان این سریال را در زادگاه سلمان فارسی یعنی اصفهان تولید کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی‌اصغر پورمحمدی که در نخستین سفر استانی تیم مدیران شبکه‌های سراسری، به اصفهان سفر کرده بود در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر ضمن تبریک ماه رجب و میلاد امام جواد (ع) و با اشاره به اینکه این اولین بار است که این تعداد از مدیران شبکه‌های سراسری به صورت یکجا از تهران خارج شده‌اند، اظهار کرد: در این سفر ۱۹ نفر از مدیران شبکه‌های سراسری مشارکت داشته و تعداد معدودی نیز که در این سفر حضور نیافته‌اند، دلایل موجهی داشته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اصفهان دارای بزرگ‌ترین ظرفیت نخبگان، هنرمندان، شهیدان، فرماندهان، صنعتگران، سیاستمداران، اقتصاددانان و علمای دینی است، افزود: اصفهان از سرمایه ‌بزرگی به نام شهروندانی برخوردار است که زندگی خود را با عقلانیت اقتصادی سپری می‌کنند و کمتر و بهتر مصرف می‌کنند تا زندگی بهتری داشته باشند.

معاون سیمای سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه باید در صدا و سیمای کشور بیشتر به اصفهان پرداخته شود، ابراز کرد: در حال حاضر شبکه‌های سراسری سازمان صدا و سیمای کشور آمادگی خود را برای همکاری بیشتر برای معرفی ظرفیت‌های اصفهان به عموم مردم کشور و جهان اعلام می‌کنند.

وی همکاری شبکه‌های سراسری برای پوشش برنامه‌های نوروزی با شهرداری اصفهان را مثال‌زدنی خواند و بیان کرد: باید توجه داشت که برنامه‌های پیش‌بینی شده برای عموم مردم در شهر اصفهان در نوروز ۹۵ با دیگر سال‌ها متفاوت بود و صدا و سیما عزم خود را جزم کرده تا این ظرفیت‌ها را برای الگوگیری به دیگر شهرها نیز تسری دهد.

پورمحمدی در ادامه به ظرفیت‌های بالای گردشگری در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: ما سعی بر آن داریم که همه ظرفیت‌های اصفهان را در سیمای جمهوری اسلامی ایران به تصویر بکشیم.

وی با تاکید بر اینکه ما در نظر داریم از ظرفیت‌های موجود در اصفهان برای توسعه اقتصاد، فرهنگ و تمدن ایرانی استفاده کنیم، تصریح کرد: از این رو از این پس ساخت مستند از ظرفیت‌های اصفهان در شبکه «مستند» و همچنین معرفی جاذبه‌های اصفهان در شبکه‌های بین‌المللی از جمله «جام جم»، دعوت از اقتصاددانان بزرگ اصفهان در شبکه «اقتصاد» و همچنین طرح و حل معضلات اجتماعی توسط کارشناسان اصفهانی در شبکه «دو» بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

معاون سیمای سازمان صدا و سیمای کشور همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه در یک دوره اصفهانی‌ها آمادگی خود را برای ساخت سریال سلمان فارسی اعلام کرده بودند، افزود: در حال حاضر فیلم‌نامه این سریال نوشته شده و آماده اجرایی شدن است و در صورت تمایل می‌توان این سریال را در زادگاه سلمان فارسی یعنی اصفهان تولید کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>