سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب

تاخیر ۵ ساعته در نمایش «یتیم‌خانه ایران» در جشنواره جهانی فیلم فجر

yatimkhane-1

شب گذشته مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر منتظر نمایش فیلم «یتیمخانه ایران» تازه ترین اثر سینمایی ابوالقاسم طالبی بودند که با تاخیری پنج ساعته این فیلم به نمایش در آمد.

به گزارش سوره سینما، شب گذشته فیلم سینمایی«یتیمخانه ایران» تازه ترین اثر سینمایی ابوالقاسم طالبی در بخش نمایش بازار فیلم با تاخیر ۵ ساعته به نمایش در آمد.

به دلیل مشکلات فنی، ساعت نمایش فیلم از ۱۹:۳۰  به ساعت ۰۰:۳۰ بامداد تغییر یافت. این اقدام باعث شد که مخاطبان محدودی فیلم را تماشا کنند.

افشین اسدزاده مدیر امور فنی و آماده‌سازی فیلم‌های جشنواره  درباره مشکل نمایش فیلم «یتیم خانه ایران» در کاخ جشنواره گفت: این فیلم به دست ما رسیده بود، مشکل فنی هم برای نمایش نداشت. اما زمانی که می‌خواستیم فیلم را روی سرور سیو کرده و برای نمایش در سالن آماده کنیم، متاسفانه چند بار با اختلال مواجه شدیم و در نهایت فیلم با تاخیر به سانس ساعت ۲۴ رسید.

او ادامه داد: با رفع این مشکل، فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» روی پرده رفت. بابت این مشکل از کارگردان و عوامل فیلم و مخاطبان جشنواره عذرخواهی می کنیم.

«یتیم خانه ایران» ساخته ابوالقاسم طالبی درباره قحطی در ایران است. علیرام نورایی، جعفر دهقان و … در این فیلم بازی می‌کنند. سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر از اول تا ششم اردیبهشت ماه در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>