سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

پردیس چارسو؛ گزینه‌ احتمالی محل برگزاری جشنواره ملی فجر!

charsoo

رئیس سازمان سینمایی، از احتمال برگزاری جشنواره ملی فیلم فجر سال آینده، در پردیس چارسو خبر داد.

به گزارش سوره سینما، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در مورد کیفیت برگزاری سی و چهارمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر، در جمع خبرنگاران گفت: من همیشه راضی هستم و مردی ناراضی نیستم و شما هم مثل من مثبت‌گرا باشید. صرف نظر از همه چیز، اگر شما به عنوان ناظر خارجی بودید و رصدی از برگزاری داشتید، متوجه می‌شدید جشنواره‌ای با آداب جشنواره‌های حرفه‌ای برگزار کرده‌ایم که حشو و زواید نداشت.

وی افزود: ما شاهد فضایی گرم و خوب بودیم و مهمانان ما ضمن دیدن جشنواره‌ای پرطرفدار، سفیران فرهنگی ما خواهند بود. این تجربه برگزاری منظم برنامه‌ها را خیلی وقت است که شروع کردیم و در جشنواره ملی نیز شاهد آن بودیم. در جشنواره جهانی فجر نیز از نظم و قانون جشنواره ملی استفاده کردیم و امروز به نقطه‌ای از تجربه رسیدیم که آن را برای بخش ملی فجر سال آینده استفاده خواهیم کرد.

ایوبی در خصوص دبیری جشنواره ملی و جهانی سال آینده عنوان کرد: میرکریمی داوطلب دبیری بخش ملی نیست. او دبیر جشنواره جهانی و حیدری که کار خود را به خوبی انجام داد، دبیر جشنواره ملی سال آینده خواهد شد. همچنین پردیس چارسو یکی از کاندیداهای اصلی ما برای برگزاری بخش ملی سال آینده خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>