سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ فروردین ۱۳۹۲ در ۱۰:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب

نمایش «شمر: یک سواری عاشقانه» در جشنواره همراه تهران

Film-Kootah

فیلم کوتاه «شمر: یک سواری عاشقانه» به کارگردانی بابک گرانفر در جشنواره همراه تهران روی پرده می‌رود.

فیلم کوتاه «شمر: یک سواری عاشقانه» به کارگردانی بابک گرانفر در جشنواره همراه تهران روی پرده می‌رود.

سوره سینما- نخستین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از  ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود. «شمر: یک سواری عاشقانه» ۲ دقیقه و ۴۸ ثانیه و  با آی فون ۵ تصویربرداری شده  است. گرانفر که به عنوان مترجم، ویراستار و روزنامه‌نگار فعالیت کرده پیش از این فیلم های کوتاه «ملاقات با تام کروز» و «سوریه آزاد: مرد بستنی فروش» را ساخته است. آثار او در جشنواره های مختلف روی پرده رفته. «ملاقات با تام کروز» در جشنواره oleh کره که جشنواره فیلم تلفن هوشمند است نمایش داده شده و برنده جایزه نقدی جشنواره فیلم آزاد لندن بوده است.

همچنین «شمر: یک سواری عاشقانه» در جشنواره فیلم دبی نمایش داده شده و پاییز امسال در جشنواره بروکنریج لس آنجلس نمایش خواهد داشت. تصویربرداری این فیلم در تهران انجام شده و داستان مردی است که برای انجام کاری از منطقه‌ای از تهران به منطقه‌ای دیگر می‌رود و در پایان این سواری کوتاه، اتفاقی مهم رقم می‌خورد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>