سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

«عادت نمی‌کنیم» در «کانون فیلم اکران» دانشگاه آزاد اهواز نقد و بررسی شد

neshast-adat-nemikonim

فیلم سینمایی «عادت نمی‌کنیم» در «کانون فیلم اکران» به دبیری سیامک مردانه و با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اهواز نقد و بررسی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی «کانون فیلم اکران»، این برنامه عصر روز دوشنبه (۲۰ اردیبهشت ماه) با حضور سید حسین یوسفی فخر مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اهواز، ابراهیم ابراهیمیان کارگردان، سارا سلطانی نویسنده و ژینوس پدرام تدوینگر در سالن آمفی تئاتر شهید بهشتی دانشگاه آزاد اهواز برگزار شد.

این مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد و پس از آن فیلم «عادت نمی‌کنیم» در حالی که سالن مملو از جمعیت بود به نمایش در آمد. پس از پایان نمایش فیلم عوامل آن به همراه سیامک مردانه دبیر «کانون فیلم اکران» به دعوت مجری روی سن آمده و ابراهیمیان توضیحات مختصری در مورد فیلم ارائه داد.

در ادامه ابراهیمیان، سلطانی و پدرام پاسخگوی سوالات متعدد دانشجویان دانشگاه آزاد اهواز بودند و این برنامه با گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.

«کانون فیلم اکران» به دبیری سیامک مردانه با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد واحد اهواز، چندی پیش با اکران و نقد و بررسی فیلم «من ناصر حجازی هستم» کار خود را آغاز کرده و با استقبال بی‌نظیری از سوی دانشجویان اهواز مواجه شده است.

«کانون فیلم اکران» روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه به اکران و نقد و بررسی فیلم «خواب تلخ» ساخته محسن امیریوسفی با حضور عوامل اصلی فیلم خواهد پرداخت.

برگزاری ورک شاپ‌های تخصصی سینمایی نیز از دیگر برنامه‌های آینده «کانون فیلم اکران» است که از آن جمله می‌توان به ورک شاپ دو روزه هومن بهمنش با موضوع «فیلمبرداری سینما» اشاره کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>