سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۲:۵۳ ب.ظ چاپ مطلب

«علی البدل» سیروس مقدم از فردا کلید می‌خورد

alal-badal

تهیه‌کننده «علی‌البدل» از کلید خوردن این سریال از روز یکشنبه در حوالی همدان خبر داد.

به گزارش سوره سینما، الهام غفوری تهیه‌کننده «علی البدل»، از آغاز تصویربرداری این سریال از فردا در یکی از روستاهای شهر همدان که در قصه ناکجاآباد معرفی شده است، خبر داد.

وی افزود: همراه با آغاز تصویربرداری این مجموعه بازیگرانی از جمله مهدی هاشمی و مهدی فخیم‌زاده جلوی دوربین سیروس مقدم می‌روند و بازی خود را شروع می کنند.

غفوری درباره نزدیک شدن به ایام ماه رمضان و پیش‌تولید این سریال توضیح داد: پیش‌تولید سریال «علی‌البدل» به دلیل نوع خاص طراحی در دکور شهر ناکجا آباد زمان برد و حدود یک ماهی زمان برد تا مراحل پیش‌تولید کار آماده شود.

تهیه‌کننده «علی‌البدل» اضافه کرد: فیلمنامه قسمت‌های اولیه این سریال با توجه به حساسیت و وسواسی که سیروس مقدم به کار داشته است چندین مرحله بازنویسی شده است تا در نهایت نظر محسن تنابنده و سیروس مقدم جلب شد و کار برای کلید خوردن آماده شد.

«علی البدل» ظاهرا نسخه‌ای دیگر از همان الگوی پایتخت است که در فضایی فانتزی رقم می‌خورد.

داستان سریال «علی‌البدل» در روستایی در اطراف همدان رقم می خورد که قصه طنز و متفاوتی خواهد داشت و داستان پایتخت را دنبال نمی کند.

سیروس مقدم درباره داستان سریال می گوید:از اسم سریال کاملا مشخص است که داستان بر چه اساسی است. داستان در مورد افرادی است که حضور دارند اما حق رای ندارند. کسانی که در مجالس و شوراها اعضای علی‌ البدل هستند و در جریان همه امور قرار دارند اما حق رای ندارند.

طعنه های سیاسی در این اثر نیز مشابه پایتخت وجود دارد ولی طعنه های اجتماعی رنگ و لعاب بیشتری دارند که در داستان چند خانواده قصه ظهور و بروز می کنند.

مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، محسن تنابنده، مهدی فخیم‌ زاده، هادی کاظمی، گوهر خیراندیش، محمود جعفری، حسین محب‌ اهری و فروغ قجابگلی بازیگران اصلی سریال هستند که به فراخور قصه  بازیگران جدیدی به داستان اضافه خواهند شد.

این سریال قرار است در ماه رمضان ۱۳۹۵ هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول پخش شود.

منبع: تسنیم


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>