سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۹:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب

از شهرسازی تا حفاظت از جنگل‍ها در دومین روز جشنواره فیلم سبز

jashnvareh-sabz

دومین روز پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران با برگزاری سه کارگاه و سمینار تخصصی با عناوین «توسعه پایدار و محیط زیست»، «شهرسازی و معماری پایدار» و «حفاظت از عرصه های جنگلی» برگزار می شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز، نخستین کارگاه روز دوم جشنواره تحت عنوان «توسعه پایدار و محیط زیست» از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح با حضور دکتر محسن امامی برگزار خواهد شد.

دومین کارگاه این روز نیز تحت عنوان «شهرسازی و معماری پایدار» از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰دقیقه با حضور دکتر فرهاد احمدی، مهندس علی کرمانیان و دکتر گیتی اعتماد برگزار می شود.

کارگاه هم اندیشی «حفاظت از عرصه های جنگلی» دیگر کارگاه تخصصی روز دوم جشنواره است که از ساعت ۱۴ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه با حضور دکتر مصطفی خوشنویس، دکتر خسرو ثاقب طالبی و مهندس هاشم کنشلو برگزار می شود.

بنا بر این گزارش هر سه این کارگاه ها با سخنرانی اساتید، پنل گفت و گو و پرس و پاسخ همراه خواهد بود.

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبزاز ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه در تهران و تمام مراکز استان ها ادامه خواهد داشت. سینما فلسطین ، مرکز فرهنگی هنری صبا و سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مراکز نمایش ددهنده فیلم ها و برنامه های جشنواره در تهران هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>