سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۱:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب

گلچین: انتخاب‌هایم به سمت نقش‌های جدی رفته است

marjane-golchin1

مرجانه گلچین گفت: چیزی که به آن اطمینان دارم این است که دوست دارم تا کارهایم متنوع باشند و معیارم انجام کار خوب است. در حالیکه حضور در کار موفق با گروهی خوب برایم مهم است، اما مدیوم برایم فرقی ندارد.

به گزارش سوره سینما، مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر فیلم‌نامه یک سریال به دستم رسیده است و در حال مطالعه آن هستم. نقشی که قرار است تا آنرا بازی کنم،کاملا جدی و به دور از هرگونه کمدی بودن پیش می‌رود.

بازیگر سریال «نفس گرم» با اشاره به ایفای نقش جدی در این سریال نیز افزود: در سینما و تلویزیون ما رسم بر این است تا به محض اینکه بازیگری در نقشی خوب می‌درخشد، به سرعت اغلب پیشنهادها به سمت همان تیپ نقش می‌رود. نمی‌دانم این مردم هستند که ما را به سمت این نقش‌ها می‌برند یا سازندگان، اما چیزی که به آن اطمینان دارم این است که دوست دارم تا کارهایم متنوع باشند و معیارم انجام کار خوب است. در حالیکه حضور در کار موفق با گروهی خوب برایم مهم است، اما مدیوم برایم فرقی ندارد.

این بازیگر ضمن اشاره به رفت و آمد مدیران تلویزیون نیز بیان داشت: با این اوصافی که الان پیش آمده برای ما همچنان همان فیلم‌نامه و گروه اهمیت به سزایی دارند. اما در کنار آن امیدواریم که شرایط برای بهتر کار کردن مهیا شود چراکه خیلی از بازیگران ما در حال حاضر بیکار هستند و ما نیز از این موضوع بسیار ناراحتیم.ما این امید را داریم تا با تغییر مدیریت سازمان صدا و سیما تعداد بیشتری از هنرمندان مشغول به کار شوند و از این طریق وضع اقتصادی‌شان بهتر شود.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>