سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ خرداد ۱۳۹۵ در ۱:۰۴ ب.ظ چاپ مطلب

«ایستاده در غبار» در یک قدمی اکران عید فطر

istade2

مدیر عامل دفتر پخش فیلمیران گفت: قرارداد نمایش فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» برای اکران در ایام ماه مبارک رمضان وعید فطر به شورای صنفی نمایش ارایه شد.

به گزارش سوره سینما، علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره نمایش فیلم «ایستاده در غبار» گفت: با توجه به تصمیم اخیر سازمان سینمایی و معافیت آثار سینمایی دفاع مقدس از محدودیت پخش در اکران سینماها، دفتر پخش فیلمیران امکان نمایش فیلم «ایستاده در غبار» را در ایام ماه مبارک رمضان و عید فطر خواهد داشت.

 وی ادامه داد: با توجه این معافیت توانستیم قرارداد فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» را پس از فیلم «اژدها وارد می شود» مانی حقیقی در گروه سینمایی زندگی ببندیم و امروز همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به شورای صنفی نمایش تقدیم شد.

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: با توجه به مضمون و ساختار خوب اثر تلاش می کنیم با اکران گسترده و در شان فیلم بتوانیم به خوبی فیلم را اکران کنیم. برای اکران مناسب فیلم برگزیده جشنواره فیلم فجر حمایت رسانه ملی و تمام ارگان هایی که توان تبلیغات در سطح گسترده  (تبلیغات شهری ) و… را دارد به اکران هرچه بهتر فیلم کمک خواهد کرد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» درباره رشادت های حاج احمد متوسلیان است که با تایید شورای صنفی نمایش در برنامه اکران عید فطر قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>