سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ فروردین ۱۳۹۲ در ۹:۴۶ ق.ظ چاپ مطلب
دهم اردیبهشت ماه/

«میراث آلبرتا» رونمایی می‌شود

mirase-alberta

مستند «میراث آلبرتا ۲؛ روایت اروپایی» اثر جمعی از فارغ­التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود.

مستند «میراث آلبرتا ۲؛ روایت اروپایی» اثر جمعی از فارغ­التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف ۱۰ اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود.

سوره سینما- این مستند محصول موسسه فرهنگی آرمان مدیاست که در ادامه مستند «میراث آلبرتا ۱»، به موضوع مهاجرت نخبگان می پردازد. «میراث آلبرتا ۲؛ روایت اروپایی» روایتی است از زندگی و تحصیل دانشجویان ایرانی در سه کشور فرانسه، سوییس و آلمان و سعی دارد با نمایش همزمان زندگی و تحصیل باکیفیت دانشجویان در اروپا و نیز رغبت بسیاری از آنان برای بازگشت به کشور، فضای نقد و گفتگو درباره فرار مغزها را گسترش داده و به واکاوی این موضوع بپردازد.

موضوعی که این سالها، سکه رایجی در محافل دانشگاهی و غیردانشگاهی پیدا کرده­است.این مستند پس از حضور در سی­ و یک اُمین جشنواره بین­ المللی فیلم فجر، سه شنبه دهم اردیبهشت­ ماه، در دانشگاه صنعتی شریف، رونمایی خواهدشد. خاطرنشان می شود در مراسم رونمایی از قسمت اول این مستند که سال گذشته برگزار گردید، بیش از ۲۵۰۰ نفر حضور داشتند. کلیه علاقمندان به شرکت در مراسم رونمایی این اثر می توانند با مراجعه به سایت www.MIRASEALBERTA2.ir نسبت به رزرو بلیت مراسم رونمایی اقدام و یا به سامانه ۳۰۰۰۱۵۳۹ پیامک بزنند. میراث آلبرتا، به کارگردانی حسین شمقدری، تهیه­ کنندگی محمدحسن مددی و تصویربرداری محسن اخوان تولید شده است.