سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ خرداد ۱۳۹۵ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

پای یگان ویژه به برنامه «چند درجه» شبکه نسیم باز شد

chand-daraje

غلامرضا بختیاری تهیه کننده برنامه «چند درجه» گفت: برای اولین بار با همکاری نیروهای یگان ویژه ناجا وینگ سوئیت انجام می دهیم که تا به حال به آن در رسانه پرداخته نشده است.

به گزارش سوره سینما ، غلامرضا بختیاری تهیه کننده برنامه «چند درجه» در خصوص تغییرات سری جدید برنامه اظهار داشت : در سری جدید برنامه از چند گروه اکستریم (ورزش های هیجانی) استفاده می کنیم و درکنار ضبط ورزش افرود در کویر بطورهمزمان به پاراموتور وموتور کراس نیز می پردازیم تا هیجان وجذابیت برنامه بیشتر شود،همچنین ورزشکاران در پارکور و پینت بال با یکدیگر اتفاقات و رخدادهای هیجان انگیز ی را رقم می زنند.

بختیاری در ادامه افزود : قصد داریم در یکی از قسمت های برنامه اسلک لاین (پرش از یک بالون به بالون دوم) داشته باشیم و برای اولین بار با همکاری نیروهای یگان ویژه ناجا وینگ سوئیت انجام دهیم که تا به حال به آن در رسانه پرداخته نشده است   و برای اولین بار در برنامه «چند درجه» با همکاری نیروهای نوپو انجام می شود.

بختیاری ضمن اشاره به این موضوع که ورزش های اکستریم (هیجانی) گران قیمت نیست گفت: بیشتر این ورزش ها ی هیجان انگیز نیازی به صرف هزینه های بالایی ندارند وبرخی از جوانان با صرف هزینه های بسیار پایین به این ورزش ها بپردازند اما ترس موجب دوری جوانان از این گونه ورزش ها شده است.

وی ادامه داد : البته «چند درجه» فقط به ورزش های هیجان انگیز نمی پردازد وما در برنامه همه اتفاقات هیجان انگیز را در قالب عملیات های آتش نشانی ،عملیات های یگان ویژه مین روبی ، نیروهای دریایی ،نیروهای نظامی و… بررسی میکنیم تا برنامه فقط مختص ورزش های هیجان انگیز نباشد .

بختیاری درپایان بیان کرد : مردم و به خصوص جوانان به خوبی با این برنامه ارتباط برقرار کردند و اتفاقات هیجان انگیز را شناختند و متوجه شده اند که کشور ما پتانسیل بالایی برای انجام این اتفاقات و رخدادهای هیجان انگیز را دارد، همچنین ورزشکاران و جوانان مخاطبان اصلی برنامه ما هستند.

گفتنی است برنامه «چند درجه» به تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری در ۶۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای با اجرای علیرضا احمدی و امید خسروی از شبکه نسیم پخش می شود و غلامرضا بختیاری به همراه ساسان گلستانه کارگردانی این برنامه را برعهده دارند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>