سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۸:۳۴ ق.ظ چاپ مطلب
انتخابات و سینماگران/

قنبری: می‌توانم با ۵ دقیقه فیلم هر نامزدی را به رئیس جمهوری برسانم

rahbar-ghanbari

رهبر قنبری، نویسنده و کارگردان سینما نقش این صنعت را در چگونگی روند انتخابات پررنگ قلمداد کرد. قنبری درباره اهمیت سینما برای انتخابات به سوره سینما گفت: قطعا سینما دارای نقش پررنگی در نوع نگاه مردم است و به عقیده من تاثیرگذاری آن یک امر قطعی است. من می توانم برای هر کاندیدا، ۵ دقیقه […]

رهبر قنبری، نویسنده و کارگردان سینما نقش این صنعت را در چگونگی روند انتخابات پررنگ قلمداد کرد.

قنبری درباره اهمیت سینما برای انتخابات به سوره سینما گفت: قطعا سینما دارای نقش پررنگی در نوع نگاه مردم است و به عقیده من تاثیرگذاری آن یک امر قطعی است. من می توانم برای هر کاندیدا، ۵ دقیقه فیلم بسازم و این شخص هر کسی که هست، رییس جمهور بشود. تا به این حد کار خودم را بلدم و می توانم کسی را به ریاست جمهوری برسانم و اگر پیشنهادی به من ارائه شود، می پذیرم به این شرط که سیاست هم بتواند همپای من طنازی داشته باشد.

این مستندساز ادامه داد: به سخن صحیح تر، سینما یک کار فوق العاده جدی است که به مدد آن می توان یک شبان را یک شبه رییس جمهور کرد. در این میان اهمیت دارد که توجه کنیم برای چه کسی و با چه اندیشه هایی کار می کنیم و این فرد چه تعلقات خاطری به ملت دارد؟ ورود سینماگران به سیاست، به شرط زنده نگه داشتن وجدان ، کاری پسندیده است.

وی ادامه داد: پروژه ای در دست ندارم و همه چیز در تعطیلی است، من هم به رکود افتاده ام. این روزها همه سینما و به خصوص بخش تجربی به مشکلات مالی عدیده دچار شده است.  در این شرایط کاری که از من به عنوان یک نویسنده و کارگردان بر می‌آید، نوشتن است، چند مورد را آماده کرده و به سازمان ها و نهادهای مختلف سپرده ام، اما گویا مشکلات مالی مختلف مانع بزرگی برای شروع کار است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>