سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۲:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب
سرنوشت مبهم مجموعه جنجالی/

نگاه سیروس مقدم به صدام حسین چگونه است؟

Moghadam-khamseh_005

الهام غفوری با اشاره به پایان فیلمنامه مجموعه «عراق، کشتزار مرگ» توسط علیرضا نادری تأکید کرد این فیلمنامه به تمام وجوه شخصیتی صدام حسین پرداخته است.

الهام غفوری با اشاره به پایان فیلمنامه مجموعه «عراق، کشتزار مرگ» توسط علیرضا نادری تأکید کرد این فیلمنامه به تمام وجوه شخصیتی صدام حسین پرداخته است.

غفوری تهیه‌کننده مجموعه‌های تلویزیونی سیروس مقدم به سوره سینما گفت: فیلمنامه  ۳۰ قسمتی به نام «عراق، کشتزار مرگ» توسط علیرضا نادری نوشته شده است. هنوز با تلویزیون صحبتی نکرده‌ایم و معلوم نیست پیش‌تولید این سریال چه زمانی آغاز شود.

وی درباره اینکه این سریال دقیقا به کدام وجوه از این شخصیت سیاسی نزدیک خواهد شد گفت: به هر حال وقتی می‌خواهیم از شخصیت صدام حرف بزنیم باید نگاهی همه جانبه به او داشته باشیم. یعنی هم زندگی خصوصی و هم زندگی سیاسی‌اش را مد نظر قرار دهیم. زندگی خصوصی او قطعا خارج از زندگی سیاسی‌اش نیست. فعلا هیچ بحثی در باب تولید باز نشده و باید صحبت‌های اولیه درباره تولید را با تلویزیون انجام دهیم تا بتوانیم درباره مقدمات دیگر تولید صحبت کنیم.

این اولین بار است که مجموعه‌ای ایرانی با موضوع دیکتاتور سابق عراق ساخته می‌شود.علیرضا نادری نویسنده موفق تئاتر پیش از این مجموعه‌های تلویزیونی «میوه ممنوعه»، «زاینده‌رود»و… را نوشته است. سیروس مقدم مجموعه‌های «پلیس جوان»، «پرواز در حباب»، «نرگس»، «پایتخت» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>