سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ خرداد ۱۳۹۵ در ۳:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

ادامه ساخت «علی البدل» در روستاهای اُشتران، ورکانه و شورین + جدیدترین تصاویر از سریال

alal_badal

تاکنون حدود ۳۰ درصد از سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در روستاهای شورین، ورکانه و اُشتران مقابل دوربین رفته است.

به گزارش سوره سینما ، سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در روستایی حوالی همدان کلید خورد.

این سریال که قرار بود یکی از گزینه‌های ماه رمضان سیما و شبکه یک باشد، به دلیل پشت صحنه وسیع و اینکه دیرتر از بقیه سریال‌ها کلید خورد، نتوانست خود را به جدول پخش ماه مبارک رمضان برساند.

 این روزها گروه تولید حدود ۳۰ درصد از کل سریال را مقابل دوربین برده‌اند و در روستاهای شورین، ورکانه و اُشتران که از لوکیشن‌های اصلی است مشغول به ضبط در خانه خان‌ها،حمام و محیط‌های فضایی و روستایی هستند.

 قصه «علی البدل» در ناکجا آبادی که محسن تنابنده نوشته است، به تصویر کشیده می‌شود.

تا به حال تمامی بازیگران مرد این سریال مقابل دوربین سیروس مقدم قرار گرفته‌اند و به طور قطع بازیگران جدید و البته بازیگر اصلی زن سریال بزودی به جمع بازیگران اضافه خواهند شد. همچنین بخش دیگری از دکور در حال ساخت است، چراکه به لحاظ دکورسازی مقدم فضای خاصی را مقابل دوربین برده‌ است.

همچنین تدوین و صداگذاری به صورت همزمان توسط خشایار موحدیان و سید محمودرضا موسوی نژاد در حال انجام است.

به گزارش فارس،سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری هفته گذشته در روستایی حوالی همدان مقابل دوربین رفته است.

 در خلاصه داستان «علی البدل» آمده است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم می‌گن مگه لالی، حرف بزنم می‌گن حق رای نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

مهدی هاشمی،مهدی فخیم زاده،احمد مهرانفر،حسین محب اهری،هادی کاظمی،هومن حاج عبدالهی،محمود جعفری،عزت الله رمضانی فر،بهرام افشاری،فروغ قجابگلی،هدیه آزاده،مهسا باقری،فرشته گلچین،میثم چگینی و محسن تنابنده از بازیگران «علی البدل» هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>