سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۱:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب

«روبه‌راه» به سراغ زندگی زنان می‌رود

rooberah

تهیه کننده برنامه «رو به راه» درباره رویکرد این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد که قرار است سراغ زندگی خانوادگی شخصیت ها بروند و به موضوع همسران و مادران بپردازند.

به گزارش سوره سینما، محمدرضا ماندگاران تهیه کننده برنامه «رو به راه» با اشاره به ویژگی های این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان که از شبکه دو پخش می شود، گفت: رویکرد ما در ماه رمضان متفاوت تر از گذشته است بدین شکل که پیش از این ما وارد پرونده های اجتماعی می شدیم اما حالا وارد گپ و گفت‌های خانوادگی می شویم.

وی ادامه داد: پیش از این یک پرونده با موضوعات اجتماعی باز می شد و یک هفته مباحثی مرتبط با آن را ادامه می دادیم اما در ماه مبارک رمضان برنامه با محوریت خانواده و نقش مادر در شکل گیری یک خانواده با نگاه به سبک زندگی اسلامی ایرانی پیش می رود.

ماندگاران با تاکید بر نقش همسر در یک خانواده موفق اظهار کرد: انتخاب سوژه هایی که به برنامه «رو به راه» دعوت می شوند بیشتر با محوریت نقش همسر، زن و مادر یک خانواده است. در بخشی از برنامه نیز یکی از افراد خانواده این فرد موفق اضافه می شود و با او هم درباره ویژگی های فرد مذکور صحبت می شوند. البته علی رغم اینکه محوریت برنامه بیشتر زنان و مادران هستند اما مردانی هم که به عنوان همسر نقش پررنگی در موفقیت خانواده و همسرانشان داشته اند سوژه ما قرار می گیرند.

تهیه کننده برنامه «رو به راه» با اشاره به جزییات برنامه توضیح داد: برنامه ما ۳۰ دقیقه است و به همین دلیل گفتگوها باید با ریتم تندی انجام شود که همین یکی از ویژگی های برنامه ما است. از طرف دیگر در این برنامه چهره های شاخصی که مردم در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی و… می شناسند، دعوت می شوند و بعد ما از رازهای موفقیت آنها پرس و جو می کنیم.

وی در پایان گفت: ما معمولا درباره مهمانانی که دعوت می کنیم تحقیقاتی هم داریم و در گفتگوها به نوع ارتباط و تعامل میان اعضای یک خانواده نیز اشاره می شود و اینکه اگر به طور مثال سوژه مورد نظر یک فرد سیاستمدار یا استاد دانشگاه و… است و ساعات زیادی را در منزل حضور ندارد خلاء نبودش را چگونه در منزل پر می کند.

«رو به راه» در ایام ماه مبارک رمضان با اجرای مژده لواسانی هر روز ساعت ۱۹:۵۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>