سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۳۹۵ در ۲:۲۰ ب.ظ چاپ مطلب
بهرام عظیمی:

«چند درجه» یک برنامه اسپرت ، جذاب و جوان پسند است

chand-daraje

بهرام عظیمی گفت: در سری دوم برنامه «چند درجه» هیجان بیشتر است و ضبط آن در خارج از استودیو به جذابیت برنامه افزوده است .

به گزارش سوره سینما ، بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن، فیلمنامه‌نویس، طراح کاراکتر و کاریکاتوریست در خصوص برنامه «چند درجه» گفت : «چند درجه» یک برنامه اسپرت ، جذاب و جوان پسند است . در سری دوم برنامه هیجان بیشتر است و ضبط آن در خارج از استودیو به جذابیت برنامه افزوده است .

عظیمی با اشاره به این که نام «چند درجه» جذاب و تیتراژ برنامه با یک موسیقی جوان پسند خیلی خوب و مورد علاقه مردم است ، بیننده توقع دارد بعد از تیتراژ شاهد یک برنامه اکشن ، هیجان انگیز و اسپرت باشد. به نظر من در سری برنامه همراه شدن مجری در خطرات و هیجانات برنامه خیلی جذاب است .

عظیمی اظهار داشت : علاقه دارم در خصوص ورزش های هیجان انگیز اطلاعات بیشتری کسب کنم ، اما در برنامه «چند درجه» اطلاعات مربوط به پیرامون آن ورزش به اندازه به اندازه کافی به مخاطب انتقال داده نمی شود .

عظیمی در ادامه خاطر نشان کرد : برنامه «چند درجه» فیلم نامه ندارد و عدم وجود فیلم نامه در بعضی قسمت های برنامه مخاطب را خسته می کند ، بهتر است که برای برنامه فیلم نامه طراحی شود .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>