سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

جدیدترین خبرها از فیلم سینمایی جنجالی «ماه گرفتگی» + تصاویر

mah-gereftegi

خیابان آذربایجان دومین خیابان وسیعی است که پس از خیابان جمالزاده توسط عوامل فیلم ماه گرفتگی بسته می‌شود.

به گزارش سوره سینما، روز گذشته خیابان آذربایجان تهران توسط عوامل ماه گرفتگی بسته شده بود و توجه اهالی و ساکنین این خیابان معروف را به سمت خود جلب کرد.

به گزارش خبرنگار مشرق، سازندگان فیلم «ماه گرفتگی» که نگاه متفاوت و مستقلی نسبت به وقایع سال ۸۸ دارند طی چند روز گذشته برای بازسازی واقعی و طبیعی وقایع سال ۸۸ خیابان مجبور به بستن خیابان عریض و طویل آذربایجان شدند.
خیابان آذربایجان دومین خیابان وسیعی است که پس از خیابان جمالزاده توسط عوامل فیلم ماه گرفتگی بسته می‌شود. یکی از گرفتاری های بزرگ تیم ماه گرفتگی حضور پررنگ و داوطلبانه مردم برای مشارکت در صحنه های مختلف فیلم است. ماه گرفتگی اتفاقات و حوادث سال ۸۸ را دستمایه سوژه اصلی خود قرارداده است.

سازندگان ماه گرفتگی خیابان آذربایجان را بستند/ قاسم زارع به گروه تولید پیوست

کامبیز دیرباز،شهرام عبدلی، سارا خوئینی‌ها، الهه حصاری، ارسلان قاسمی و … بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که تاکنون مقابل دوربین رفته‌اند  و اخیرا قاسم زارع به جمع بازیگران فیلم پیوسته است.

روز گذشته هادی انبادار در گفتگویی گلایه آمیز با رسانه‌ها از مقایسه این اثر با قلاده های طلا و پایان نامه بشدت گله کرد. وی خاطرنشان شد برخی شیطنت های رسانه ای سبب شد که بابک حمیدیان از این پروژه جدا شود و این شیطنت ها همچنان ادامه دارد. سکان هدایت ماه گرفتگی را مسعود اطیابی بر عهده دارد.

سازندگان ماه گرفتگی خیابان آذربایجان را بستند/ قاسم زارع به گروه تولید پیوست

آخرین ساخته مسعود اطیابی، در سینما به چهار سال پیش و فیلم متفاوت  «خاک و مرجان» بر می‌گردد. «اخلاقتو خوب کن» ،شرط اول»، «صبح روز هفتم»، «خروس جنگی»، «مصائب دوشیزه» دیگر فیلم های این کارگردان به حساب می‌آیند.

سازندگان ماه گرفتگی خیابان آذربایجان را بستند/ قاسم زارع به گروه تولید پیوست

اطیابی چندی پیش نیز در گفت‌وگو با رسانه ها از نگارش سری دوم «خروس جنگی» خبر داده بود. این احتمال هم وجود دارد وی پس از تولید «ماه گرفتگی» پیش تولید «خروس جنگی ۲» را آغاز کند.

منبع: مشرق


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>