سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۹:۱۸ ق.ظ چاپ مطلب
نرگس آبیار:

برای کوتاه کردن فیلمم، دست و دلم نلرزید

narges-abyar

کارگردان فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک‌ترند» کوتاه شدن دقایقی از فیلمش را به نفع آن دانست.

کارگردان فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک‌ترند» کوتاه شدن دقایقی از فیلمش را به نفع آن دانست.

سوره سینما- «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند»، برای نمایش عمومی ۴ دقیقه کوتاه شده و آبیار حذف برخی از پلان‌های فیلم خود و را در یک حالت کلی، به سود کار خود قلمداد کرد.

آبیار درباره اکران آینده فیلم خود به سوره سینما گفت: همه پلان‌های حذف شده مربوط به نیم ساعت آغاز فیلم است. برای یک کارگردان مهم‌تر از همه چیز این است که مخاطب کلیت کار را بپسندد و از تماشای فیلم خسته نشود. همین که یک اثر سینمایی بتواند با تماشاگر ارتباط برقرار کند، هدف حاصل شده و به همین دلیل برای حذف پلان‌ها وسواس خاصی نداشتم. ترجیح دادم «اشیاء از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌ترند»، در کلیت جذاب باشد تا در جزئیات.

این کارگردان درباره فیلم جدید خود اضافه کرد: «شیار ۱۴۳» یک فیلمنامه زن محور است و درباره شخصیت یک زن در دوران جنگ. برای انتخاب لوکیشن محل هایی را بازدید کرده ام، اما هنوز به قطعیتی درباره آن و سایر ملزومات پروژه نرسیده‌ام. در حال حاضر این فیلمنامه آماده شده و به محض یافتن سرمایه‌گذار آن را کلید خواهم زد.

نرگس آبیار در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با «اشیاء…» در بخش فیلم‌های اول حضور داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>