سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ تیر ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تقاضای احمدرضا درویش از رییس جمهور چه بود؟

negarani3

کارگردان فیلم سینمایی «رستاخیز» گفت: من امیدی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نمایش این فیلم ندارم و از آقای روحانی می‌خواهم تمهیدی فراهم کنند که فیلم رستاخیز توسط مشتاقان آن دیده شود.

به گزارش سوره سینما روز گذشته آیین اختتامیه دومین جشنواره گزارش یک نگرانی، با حضور چهره‌های مختلف سینمایی در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار شد.

در این برنامه احمدرضا درویش کارگردان فیلم سینمایی «رستاخیز» به عنوان فیلم برگزیده شرکت آب و فاضلاب استان تهران و وزارت نیرو تقدیر شد و طی سخنانی گفت: آب در فرهنگ ما نماد مهمی است و اصلی‌ترین عنصر مهمی که در زندگی ما وجود دارد آب است.

کارگردان فیلم رستاخیز با اشاره به اینکه این فیلم درباره امام حسین (ع) و روز عاشورا است گفت: هرگاه ما از روز عاشورا یاد می‌کنیم یکی از مسائلی که به یاد ما می‌آید آب است.

وی با گلایه از اینکه فیلم رستاخیز هنوز دیده نشده است، گفت: آرزوی من دیده شدن این فیلم توسط مردم است و از آنجایی که صدای من به رئیس جمهور نمی‌رسد از جناب چیت‌چیان وزیر نیرو می خواهم که صدای من را به رئیس جمهور برساند و وقتی صدای من به رئیس جمهور نرسد وای به حال افراد دیگری که می‌خواهند حرفشان را به رئیس جمهور بزنند.

درویش ادامه داد: از آقای روحانی می‌خواهم تمهیدی فراهم کنند که فیلم رستاخیز توسط مشتاقان آن دیده شود. هرچند همانطور که ساخته شدن این فیلم با مدد از اهل بیت و کمک عاشقان آن حضرت و مردمی که به امام حسین عشق می‌ورزند ساخته شد، امید من برای نمایش نیز به همین مردم و تدبیر آقای روحانی است و من امیدی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نمایش این فیلم ندارم!

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>