سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ تیر ۱۳۹۵ در ۱۲:۲۸ ب.ظ چاپ مطلب

همبازی شدن ستاره خردسال درام سینمایی «اتاق» با جولیا رابرتز

trembly-roberts

جیکوب ترمبلی بازیگر خردسال فیلم تحسین‌شده «اتاق» برای بازی در نقش مقابل جولیا رابرتس در فیلم اقتباسی «اعجاز» (Wonder) با تهیه‌کنندگان استودیوی «لاینزگیت» پای میز مذاکره نشست.

به گزارش سوره سینما، جیکوب ترمبلی بازیگر خردسالی که سال گذشته با درام تحسین‌شده «اتاق» به شهرت رسید، در نقش قهرمان اصلی داستان که پسری با مشکلات مادرزادی است جلوی دوربین می‌رود و رابرتز و ویلسن در نقش والدین او ظاهر خواهند شد.

به گزارش ورایتی، اوون ویلسن بازیگر فیلم‌های «نیمه‌شب در پاریس» و «هتل بزرگ بوداپست» به احتمال زیاد در جدیدترین پروژه سینمایی استودیوی «لاینزگیت»، بازی در نقش مقابل جولیا رابرتس را به عهده خواهد گرفت.

«اعجاز» (Wonder) به کارگردانی استیون شباسکی فیلمساز و رمان‌نویس امریکایی جلوی دوربین می‌رود و جیکوب ترمبلی بازیگر خردسال کانادایی نقش شخصیت اصلی داستان به نام «آگوست پولمن» را ایفا خواهد کرد. جک ثورن و استیو کنراد نگارش سناریوی این پروژه را با اقتباس از یک کتاب قصه کودک به همین نام به انجام رسانده‌اند.

داستان فیلم درباره کودکی است که با مشکلات مادرزادی در چهره‌اش به دنیا می‌آید و به همین علت از رفتن به مدارس معمولی در سال‌های ابتدایی زندگی‌اش محروم می‌ماند. چندین سال بعد، او تبدیل به قهرمانی باورنکردنی می‌شود. پیش از این، حضور رابرتز در نقش مادر آگوست قطعی شده بود و حالا ویلسن ۴۷ ساله به زودی برای بازی در نقش پدر کودک معلول قرارداد خواهد بست.

رمان «اعجاز» به قلم آر. جی. پلاسیو اولین‌بار رد سال ۲۰۱۲ منتشر شد و در مدت کوتاهی بیش از دو میلیون نسخه از آن به فروش رسید. ویلسن که آخرین‌بار فیلم «زولندر ۲» را بر پرده سینماها داشت، این روزها به همراه جی. کی. سیمونز و اد هلمز مشغول بازی در کمدی «حرامزاده‌ها» (Bastards) است.

منبع: فیلم نت نیوز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>