سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ تیر ۱۳۹۵ در ۳:۰۲ ب.ظ چاپ مطلب

تارزان با غول مهربان و حیوانات عصر یخبندان رقابت می‌کند

ice-age-collision-course

«عصر یخبندان»، «افسانه تارزان» و «بی اف جی» سه فیلم خانوادگی مهم هستند که هم‌زمان اکران بین‌المللی خود را شروع کردند.

به گزارش سوره سینما به نقل از اسکرین دیلی، پنجمین قسمت «عصر یخبندان» ، نگاه جدیدی به «افسانه تارزان» و فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با عنوان‌ «بی‌اف‌جی» سه فیلم  مهم سال هستند که هم‌زمان اکران بین‌المللی خود را آغاز کرده‌اند و به بازار تابستان و تعطیلات خانواده‌ها امید دارند.

«عصر یخبندان: دوره برخورد» از همین آخر هفته وارد بیشتر قلمروهای فروش بین‌المللی شده است. این انیمیشن سه هفته پیش برای نخستین بار در آمریکا راهی سینماها شد.

این انیمیشن سه بعدی کامپیوتری پنجمین فیلم از مجموعه فیلم های «عصر یخبندان» است و از پنجشنبه (۳۰ ژوئن) در استرالیا و آلمان راهی سینماها شده و جمعه به مکزیک و بریتانیا رسیده است.

سال ۲۰۱۲ قسمت چهارم این مجموعه موفق به فروش ۷۱۵ میلیون دلاری شده بود که ۸۲ درصد فروش آن از بازارهای جهانی به دست آمده بود. از زمانی که ساخت ادامه‌های این انیمیشن موفق در سال ۲۰۰۲ شروع شد، هر قسمت موفق‌تر و پرفروش‌تر از قسمت قبلی عمل کرده است.

«افسانه تارزان» یک پروژه با بودجه بالاست که از این آخر هفته برای نخستین بار راهی بازارهای بین‌المللی شد و در کره، روسیه و شماری بازارهای کوچک اکران شد. این فیلم از روز نخست جولای در آمریکای شمالی نیز اکران خود را آغاز کرد.

دیوید ییتس کارگردان این فیلم برای کمپانی وارنر و ویلیج رندشاو پیکچرز بوده است که در ۶۴۵۰ سالن سینما در ۱۹ بازار بین‌المللی در همین آخر هفته اکران شده است.

«BFG» ساخته جدید استیون اسپیلبرگ اقتباسی از کتاب رولد دال نیز در استودیو والت دیزنی ساخته شده و از همین آخر هفته در بازارهای آسیا-پاسیفیک و آمریکای لاتین توزیع شده و از پنجشنبه در روسیه و استرالیا نیز به نمایش درآمده است. این فیلم تصویرگر زندگی یک دختر بچه و دوستی او با یک غول بزرگ مهربان است.

منبع: مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>