سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۶ ق.ظ چاپ مطلب
آغاز نگارش فیلمنامه/

کارگردان «روزی ‌روزگاری» فیلم ‌دفاع مقدسی می‌سازد

ahmad-joo

کارگردان مجموعه به یادماندنی «تفنگ سرپر» ساخت یک فیلم سینمایی دفاع مقدسی را در برنامه دارد.

کارگردان مجموعه به یادماندنی «تفنگ سرپر» ساخت یک فیلم سینمایی دفاع مقدسی را در برنامه دارد.

احمدجو درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش نگارش فیلمنامه سینمایی با موضوع و مضمونی مرتبط با دفاع مقدس را شروع کرده‌ام که طرح کلی آن آماده شده است. این فیلم به لحاظ تولیدی کمی سخت است. موقعیت این فیلمنامه روایتی از اوایل جنگ در یک منطقه مرزی نامشخص است که شخصیت‌های آن مانند کاراکترهای سریال‌های من شمایلی نمایشی و پرجزئیات  دارند.

وی افزود: مذاکره برای تهیه‌کنندگی این فیلم انجام شده و با پایان نگارش فیلمنامه و تامین بودجه برای دریافت پروانه ساخت و مراحل بعدی تولید این فیلم اقدام خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم تا اواخر تابستان و اوایل پاییز تولید این فیلم را به پایان برسانیم.

امرالله احمدجو مجموعه‌های «روزی روزگاری»،‌ »تفنگ سرپر» و ‌«پشت کوههای بلند» کارگردانی کرده است و این فیلم دومین فیلم سینمایی وی بعد از «شاخه‌های بید» است‌.. مجموعه «تفنگ سرپر» با بازی حمیدرضا پگاه، ژاله علو، فتحعلی اویسی و … این روزها از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.


One thought on “کارگردان «روزی ‌روزگاری» فیلم ‌دفاع مقدسی می‌سازد”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>