سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب
افزاش فروش «حوض نقاشی» بعد از نوروز/

فروش «حوض نقاشی» از «رسوایی» سبقت گرفت

HozeNaghashi_2_001

مدیر سینما بهمن از افزایش فروش فیلم سینمایی «حوض نقاشی» و سبقت گرفتن آن از «رسوایی» بعد از تعطیلات نوروزی خبر داد.

مدیر سینما بهمن از افزایش فروش فیلم سینمایی «حوض نقاشی» و سبقت گرفت آن از «رسوایی» بعد از تعطیلات نوروزی خبر داد.

اسماعیل هویدا مدیر سینما بهمن، که هم اکنون دو فیلم «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیارمیری  و به کارگردانی مسعود ده‌نمکی را در سالن‌های این سینما خود برای نمایش دارد. درباره وضعیت فروش این دو فیلم به سوره سینما گفت: در تعطیلات نوروز «رسوایی» فروش بیشتری نسبت به «حوض نقاشی» داشت اما بعد از تعطیلات نوروزی فروش «رسوایی» دچار افت شده است اما «حوض نقاشی» مورد استقبال قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از آنجا که فیلم سینمایی «حوض نقاشی» از کیفیت ساختاری و مضمونی قابل توجهی برخوردار است و سینما بهمن نزدیک به دانشگاه‌  و معبر عبور جوانان دانشجو است، پیش‌بینی می‌شد که بعد از تعطیلات فروش بهتری داشته باشد که همین گونه شد. دیروز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه «حوض نقاشی» در این سالن ۲ میلیون تومان فروش داشت و  از «رسوایی» پیشی گرفته است. خوشبختانه کاملا از فروش این فیلم  راضی هستیم.

«حوض نقاشی» محصول حوزه هنری با بازی شهاب حسینی، نگار جواهریان، سپه رام فرزامی، فرشته صدرعرفایی و … داستان یک زوج کم توان ذهنی است که با فرزندشان مشکل دارند.


One thought on “فروش «حوض نقاشی» از «رسوایی» سبقت گرفت”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>