سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۳۹۵ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

انتشار دومین تیزر تلویزیونی «ایستاده در غبار» با تلفیقی از «آخرین روزهای زمستان» + فیلم

istade-dar-ghobar

دومین تیزر تلویزیونی «ایستاده در غبار» با تلفیق صحنه‌هایی از مجموعه تحسین شده «آخرین روزهای زمستان» و همچنین صحنه‌های مربوط به سخنرانی آتشین حاج احمد متوسلیان در مسجد جامع پاوه منتشر شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مدیر رسانه‌ای فیلم، تیزر تلویزیونی جدید «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، شامل بخش‌های از مجموعه تلویزیونی تحسین شده «آخرین روزهای زمستان» است که حاج احمد متوسلیان و شهید حسن باقری (نقش محوری مجموعه «آخرین روزهای زمستان») پشت بی‌سیم با یکدیگر جدل می‌کنند.

در هر یک از دو اثر «آخرین روزهای زمستان» و «ایستاده در غبار» بخشی از این صحنه به تصویر کشیده شده است و در این تیزر، این تصاویر تلفیق شده‌اند.

این تیزر توسط سجاد پهلوان‌زاده که تدوین «ایستاده در غبار» را برعهده داشته، ساخته شده است.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» روایتی را از زندگی احمد متوسلیان از کودکی تا زمان ربایش در لبنان روایت می‌کند که اکنون زمزمه‌هایی مبنی بر سلامتی ایشان به گوش می‌رسد. این فیلم با حضور در سی و چهارمین جشنواره فجر علاوه بر تحسین منتقدان و مخاطبان، چندین سیمرغ از جمله سیمرغ بهترین فیلم جشنواره را دریافت کرد.

تاکنون هنرمندان، سینماگران و مخاطبان با هشتگ «#ایستاده_در_غبار» در اینستاگرام نظرات جالبی را از این فیلم با دوستان‌شان به اشتراک گذاشته‌اند.

علاوه بر این، عوامل فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» با همراهی جمعی از خانواده دیپلمات‌های ایرانی ربوده شده در لبنان، نامه‌ای را خطاب به وزیر امور خارجه کشور تنظیم و از ایشان درخواست کرده‌اند که پیگیری موضوع را به منظور استرداد این دیپلمات‌ها برعهده بگیرند. این نامه اکنون از روی سایت فیلم به آدرس (http://istadehdarghobar.ir/letter.php) برای امضای الکترونیکی مردم در دسترس است.

[پخش کننده ویدئو]

لینک دانلود: دومین تیزر تلویزیونی «ایستاده در غبار»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>