سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۴:۲۱ ب.ظ چاپ مطلب

حامد بهداد آلبوم موسیقی منتشر می‌کند

hamed-behdad

تهیه‌کننده آلبوم «خاطرات مبهم» رضا یزدانی از انتشار آلبوم موسیقی حامد بهداد در چند ماه آینده خبر داد.

تهیه‌کننده آلبوم «خاطرات مبهم» رضا یزدانی از انتشار آلبوم موسیقی حامد بهداد در چند ماه آینده خبر داد.

سوره سینما- علی اوجی که مدتی پیش آلبوم «خاطرات مبهم» با صدایی رضا یزدانی به تهیه کنندگی وی منتشر شد از تهیه کنندگی آلبوم جدیدی به خوانندگی حامد بهداد خبر داد.علی اوجی درباره فعالیت‌‌های موسیقایی حامد بهداد گفت: از آنجایی که قرار است آلبومی مستقل با صدای این بازیگر در مقام خواننده منتشر کنیم، هم اکنون مشغول مذاکره در خصوص واگذاری و انتشار آن هستیم و فعلا جزییات آن را بازگو نخواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه این آلبوم یک آلبوم مستقل است و تمام قطعات آن را حامد بهداد اجرا کرده است، ادامه داد: بهداد ضمن اینکه به اجرای تمامی قطعات این آلبوم مستقل پرداخته است، سعی کرده مجموعه‌ای از قطعات با سبک‌ها و ژانرهای مختلف را در قالب مجموعه‌ای تجربه کند. هم اکنون اشعار این آلبوم انتخاب شده است و مشغول آهنگسازی روی آن‌ها هستیم.

وی در پاسخ به اینکه سرمایه گذاری روی هنرمندانی که شغل دیگری جز خوانندگی دارند، چه عوایدی برایشان همراه خواهد داشت، گفت: به اعتقاد من حامد بهداد خواننده درجه یکی است و می‌توان از او تحت عنوان یک خواننده طراز اول نام برد. قطعه «سروچمان» که پیش از این توسط بهداد اجرا شده را هر خواننده‌ای نمی‌تواند اجرا کند اما این خواننده با توانایی‌هایی که دارد، توانست به خوبی از پس اجرای آن بر آید. بهداد همچنین توانایی و قابلیت این را دارد که بتواند در سبک‌ها، ژانر‌ها و فرم‌های مختلف و متفاوت بخواند و همین قابلیت‌ها است که من را ترغیب به همکاری با او کرده است.

اوجی تصریح کرد: من سالهاست که با بهداد دوستی نزدیک و دیرینه دارم. اما تا کنون این همکاری بین ما اتفاق نیفتاده بود. این توانایی‌های او بود که موجب شد همکاری ما با هم شکل بگیرد. از این بابت خوشحالم.

پیش از این آلبوم موسیقی از بهرام رادان و رضا رویگری و برخی دیگر از بازیگران منتشر شده بود.