سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۵ در ۱۰:۴۰ ق.ظ چاپ مطلب

گلایه تهیه‌کننده عمو پورنگ از بی‌توجهی به برنامه‌های کودک/ ما متخصص اطفال هستیم اما حامی نداریم!

moslem-aghajanzadeh

مسلم آقا جان‌زاده گفت: درست است که کارهای هنری شبیه به هم هستند ولی همه اینها به تخصص نیاز دارند و ما هم وارد تخصص‌های دیگر نمی‌شویم چون متخصص «اطفال» هستیم!

به گزارش سوره سینما، مسلم آقاجان‌زاده تهیه‌کننده برنامه «محله گل و بلبل» با گلایه‌مندی از وضعیت برنامه‌های کودک و نوجوان و مغفول ماندن این حوزه در تلویزیون گفت: من فعلا نمی‌توانم کاری را شروع کنم درحالی که طرح‌های زیادی دارم که جذاب هستند و آماده استارت زدن اما حوزه کودک همچنان ضعیف است زیرا اسپانسر مناسبی ندارد. البته اسپانسرهای خوراکی هستند که ما به هیچ وجه به اسپانسرهای خوراکی تن نمی‌دهیم. اسپانسرهای فرهنگی هم اوضاع خوبی ندارند و نمی‌توانند از این جور برنامه‌ها حمایت کنند و مابقی اسپانسرها هم که مربوط به بزرگسالان می‌شوند. خود سازمان هم متاسفانه بودجه لازم را ندارد که بخواهد در حوزه کودک از آن استفاده کند. البته دوستان تلاششان را در این می‌کنند و ما هم امیدواریم با آمدن مرتضی میرباقری اوضاع بهتر شود زیرا پیش ازاین میرباقری به حوزه کودک توجه زیادی داشت و منتظریم که وی اقداماتی در حوزه کودک انجام بدهد تا این مشکل بر طرف شود.

آقاجان‌زاده با اشاره به تخصصی بودن حوزه کودک و نوجوان گفت: هر کسی تخصص خودش را دارد و ما هم در این حوزه تخصص داریم از این رو نمی‌توانیم وارد حوزه دیگری شویم. درست است که کارهای هنری شبیه به هم هستند ولی همه اینها به تخصص نیاز دارند و ما هم وارد تخصص‌های دیگر نمی‌شویم چون متخصص «اطفال» هستیم! تمام تلاشمان این است که این حوزه را ادامه بدهیم و وارد کاری که در آن سررشته ای نداریم نشویم. متاسفانه کارهای کودک و نوجوان هیچ وقت در اولویت نیستند و حامیان مالی در این حوزه سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و سازمان هم برای حمایت وارد میدان نمی‌شود.

منبع: صبا


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>