سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۳۹۵ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

دبیرخانه هجدهمین جشن خانه سینما فعالیت خود را آغاز کرد

jashn-cinema-18

با استقرار کمال تبریزی دبیر هجدهمین جشن بزرگ سینمای ایران و شکل گیری تیم اجرایی این رویداد مهم سینمایی به مدیریت بیژن میرباقری ، فعالیت دبیرخانه دائمی جشن خانه سینما آغاز شد .

به گزارش سوره سینما ، در هجدهمین دوره این رویداد بزرگ سینمای ایران ارزیابی آثار تولید شده و به نمایش درآمده در یک سال اخیر ، برخلاف دوره های پیشین به شکلی متفاوت و تعداد بیشتری از افراد در دو مرحله صورت خواهد گرفت که  در مرحله اول انتخاب فیلم ها و در مرحله بعد نامزدها و برگزیدگان معرفی خواهند شد  .

دبیرخانه جشن خانه سینما از کلیه صاحبان آثار سینمایی ( داستانی و تجربی ) – کوتاه ، مستند و انیمیشن دعوت می کند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از چگونگی حضور تولیدات خود  در این دوره از جشن به سایت خانه سینما : www.khanehcinema.ir  مراجعه و حداکثر آثار خود به همراه مدارک لازم   تا تاریخ پنجم مرداد ماه به دبیرخانه جشن خانه سینما ( خیابان بهارجنوبی – کوچه سمنان – شماره ۲۹ ارسال کنند .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>