سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۲:۳۴ ب.ظ چاپ مطلب
استادی سختکوش و مهربان را از دست دادیم/

پیام تسلیت حوزه هنری برای درگذشت فردی

fardi

حوزه هنری در پی درگذشت نویسنده نامدار ادبیات انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

در پی درگذشت امیرحسین فردی – مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوره هنری -، سازمان حوزه هنری پیام تسلیتی صادر کرد.

سوره سینما- پیامی که حوزه هنری در بزرگداشت یاد و خاطره این نویسنده ادبیات انقلاب اسلامی منتشر کرده، به این شرح است:

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی داغدار ضایعه فراق یکی از بهترین نویسندگان و مدیران و پیشکسوتان این نهاد انقلاب‌بنیان است. روزی که گذشت، انقلاب اسلامی و ادبیات باشکوه و پرثمر و سربلند آن یکی از لایق‌ترین نویسندگان و شایسته‌ترین اندیشمندان خود را با دلتنگی و افسوس بی‌پایان، ناباورانه تقدیم آستان مقدس حق تعالی کرد. استاد امیرحسین فردی، فرزند برومند خمینی کبیر، یار و یاور وفادار انقلاب اسلامی و رهبر عظیم‌الشأن آن، یقیناً حقی بزرگ بر گردن ادبیات داستانی انقلاب اسلامی داشت و شاگردانی پرشمار و بالابلند را در سایه‌ی عمر نه چندان طولانی اما پربرکت خود تقدیم کشور سرفراز ایران کرد.

شخصیت محبوب کودکان و نوجوانان نسل انقلاب، نویسنده‌ای زبردست با ذوقی سرشار و طبعی لطیف و بی‌آلایش، استادی سخت‌کوش و جدی و مهربان، مدیری حق‌شناس و مسؤول، و معلمی که همچون شمعی فروزان، پروانه وجود یاران و همراهانش را گرمی و نور می‌بخشید، از میان جمع دوستداران عاشقش پر کشیده و در جوار حق رحمان و رحیم مأوا گزیده است. داغ و سختی جانسوز فراق این دوست بزرگ بچه‌ها و یار مهربان ادبیات داستانی انقلاب را با صبر جمیل و امید به رحمت واسعه الهی تحمل می‌کنیم و این مصیبت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، بازماندگان عزیز و جامعه پرشمار ارادتمندان و دوستداران استاد امیرحسین فردی تسلیت می‌گوییم.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>